E-lomakkeen työpaja Viikissä 5.3.

E-lomake-työpaja 5.3. klo 9.15. – 12.00

Jos E-lomake on sinulle jo tuttu, mutta lomakkeen työstäminen omin neuvoin tuntuu työläältä tai hankalalta, tule ohjattuun E-lomake-työpajaan! Työpajassa jokainen osallistuja työstää itsenäisesti omaa lomakettaan.

Työpajaan otetaan enintään 8 osallistujaa, jotta jokaiselle jäisi riittävästi mahdollisuuksia saada yksilöllistä ohjausta oman lomakkeen työstämiseen. Tämän vuoksi toivomme vain sitovia ilmoittautumisia.

HUOM! Työpaja on suunnattu opettajille, joilla on E-lomake tutuksi opettajille 1/2 -kurssin suoritus (tai vastaavat tiedot) sekä jotka työstävät lomaketta johonkin tiettyyn tarkoitukseen. Uusien E-lomake-käyttäjien kannattaa ehdottomasti ennen työpajaa käydä E-lomake tutuksi opettajille 1/2 -kurssi. Työpajassa ei käsitellä enää E-lomakkeen perusteita.

Paikka, kouluttaja ja ilmoittautuminen

Paikka: Viikin kampuksella, Infokeskus Koronassa, Viikinkaari 11, luokka 170 (1. kerros)
Kouluttaja: verkkopedagogiikan asiantuntija Ulla Lehtonen ok-koulutus@helsinki.fi
Ilmoittautuminen: HENKKA -koulutuskalenterin kautta (vaatii kirjautumisen Almaan) https://alma.helsinki.fi/doclink/105727