Blogi tutuksi

Blogi tutuksi 19.4.2010 Viikissä

Blogit ovat helposti ylläpidettäviä julkisia verkkosivustoja, joita voidaan soveltaa moneen eri käyttötarkoitukseen. Blogi soveltuu mm. tiedottamiseen, vuorovaikuttamiseen ja verkostoitumiseen ja on toimiva alusta niin henkilökohtaiseen verkkojulkaisemiseen kuin projektien tai kurssien verkkosivujen alustaksi.

Blogi tutuksi -kurssilla tutustutaan yliopiston blogipalvelun perustoiminnallisuuteen, akateemiseen blogikuttuuriin, blogien seuraamiseen verkkosyötteiden avulla ja blogien soveltamiseen opetuksen ja tutkimuksen apuvälineenä.

Kurssi on tarkoitettu uusille ja aloitteleville blogin käyttäjille. Kohderyhmänä opetus-, tutkimus- ja hallintohenkilöstö.

Maanantaina 19.4.2010 klo 9.15 – 12.00 Viikin Infokeskus Koronan atk-luokassa 138. Kouluttajana verkkopedagogiikan asiantuntija Jere Majava, Opetusteknologiakeskus.

Ilmoittautumiset 11.4. mennessä ALMAn Henkilöstön kehittäminen ja koulutus -kanavan koulutuskalenterin kautta tai sähköpostilla outi.valkama (at) helsinki.fi. (Myös sähköpostitse ilmoittautuneet lisätään koulutusjärjestelmään, jolloin tiedot osallistumisesta löytyvät kunkin koulutustiedoista.)

Tervetuloa!