E-lomakekoulutusta loppukeväällä

E-lomakkeen uuden version koulutus (11.4.) täyttyi nopeasti. Mikäli Viikin kampuksella on kiinnostusta toiseen koulutukseen, järjestetään sellainen touko – kesäkuussa opetusperiodien päätyttyä. Voit ennakkoilmoittautua verkkolomakkeella loppukevään koulutukseen ja vaikuttaa sen ajankohtaan. Samalla saat ensimmäisten joukossa tietoa koulutuksesta.

E-lomakkeen avulla opettajat, tutkijat ja opiskelijat voivat luoda, käyttää ja ylläpitää verkkolomakkeita. E-lomake soveltuu kaikenlaiseen tiedonkeruuseen: ilmoittautumislomakkeisiin, palautekyselyihin, tutkimukselliseen tiedonkeruuseen… Koulutuksessa käydään läpi verkkolomakkeen teko vaihe vaiheelta. Koulutukseen osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta E-lomakkeen käytössä.

Tietoa versionvaihdoksen aikataulusta.

One thought on “E-lomakekoulutusta loppukeväällä

1. Marja I Silenti

Heippa, teilläpä on hauska blogi! Kuuntelin noi podcastit ja olisin halunnut kommentoida etenkin niitä, mutta onnistuuhan se tässäkin. Eli oikein eläväiset äänet, riittävän lyhyet ja kuitenkin kiinnostavat introt. Hienosti tehty!

*ihastelee*

eskimosirri elikkäs Marja