Moodle tutuksi opettajille -koulutus ja klinikka Viikissä 28.8.

moodleMHaluatko ottaa Moodle verkko-oppimisympäristön käyttöösi kurssillesi, mutta Moodle on sinulle vielä täysin vieras tai muutama asia joko askarruttaa tai on unohtunut? Opetusteknologiakeskus kouluttaa perjantaina 28.8.2009 Viikin Infokeskus Koronan pohjakerroksen atk-luokassa 170.

28.8. klo 9.15–12.00 Moodle tutuksi -koulutus opettajille, jotka eivät ole käyttäneet Moodlea aiemmin. Moodle tutuksi -koulutuksessa luodaan yleissilmäys Moodleen yhden iltapäivän aikana. Osallistujat tutustuvat Moodlen käyttöliittymään ja eniten käytettyihin ominaisuuksiin, ja pääsevät aloittamaan oman kurssialueen rakentamista.

Kouluttajana Anni Rytkönen, Opetusteknologiakeskus.

28.8. klo 13.00–16.00 Moodle-klinikka kurssien valmisteluun. Klinikka on suunnattu opettajille, jotka ovat käyneet Moodlen perusteet -kurssin tai omaavat sitä vastaavat tiedot ja joilla on alkamassa kurssi, jolla hyödynnetään Moodlea. Uusille verkko-opettajille suositellaan Moodle tutuksi -kurssia.

Klinikalle voit tulla joko rakentamaan kurssia iltapäivän ajaksi, tai piipahtaa kysymään itsellesi epäselviä asioita. Vetäjänä Anni Rytkönen, Opetusteknologiakeskus.

Ilmoittaudu mukaan ja varaa paikkasi klinikalta tai tule paikalle silloin kun sinulle sopii. Et tarvitse omaa konetta, mutta voit tuoda mukanasi myös oman kannettavan.

Ilmoittautumiset koulutuksiin sähköpostilla outi.valkama (at) helsinki.fi tai ALMAn Henkilöstön kehittäminen ja koulutus -kanavan koulutuskalenterin kautta. (Myös sähköpostitse Moodle tutuksi koulutukseen ilmoittautuneet lisätään koulutusjärjestelmään, jolloin tiedot osallistumisesta löytyvät kunkin koulutustiedoista.)

Tervetuloa!