Moodle-koulutuksia syyskuussa Viikissä

moodleMHaluatko ottaa Moodlen käyttöösi syksyn koulutuksiin, mutta Moodlen käyttö on  päässyt unohtumaan  tai jotkin asiat ovat vielä epäselviä? Tervetuloa kertaamaan ja kokeilemaan Moodlen uusia ominaisuuksia, sekä rakentamaan omia kurssejasi Moodlen kertaus ja klinikalle -tilaisuuksiin.

Onko Moodle sinulle täysin uusi tuttavuus? Tervetuloa Opettajana Moodlessa -kurssille tutustumaan ja harjoittelemaan Moodlen käyttöä opetuksessa.

Maanantaina 14.9.2009 klo 9.15–12.00 Moodlen kertaus ja klinikka opettajille kurssien valmisteluun. Klinikka on tarkoitettu opettajille, jotka ovat aiemmin tutustuneet Moodleen, mutta kaipaavat vielä apua kurssien rakentamisessa ja viimeistelyssä.

Alussa Moodlen perusasioiden kertaus, omatoiminen työskentely oman kurssialueen parissa, tutustutaan ohjatusti wikiin ja palautuskansioon. Vetäjänä Anni Rytkönen, Opetusteknologiakeskus. Infokeskus Koronan atk-luokassa 138.

Perjantaina 25.9. klo 12.15 – 16.00 Moodlen kertaus ja klinikka opettajille kurssien valmisteluun. Klinikka on tarkoitettu opettajille, jotka ovat aiemmin tutustuneet Moodleen, mutta kaipaavat vielä apua kurssien rakentamisessa ja viimeistelyssä.

Alussa Moodlen perusasioiden kertaus, omatoiminen työskentely oman kurssialueen parissa, tutustutaan ohjatusti wikiin ja palautuskansioon. Vetäjänä Anni Rytkönen, Opetusteknologiakeskus. Infokeskus Koronan atk-luokassa 170.

Opettajana Moodlessa pe 25.9. klo 9.15 – 12.00 ja ke 30.9. klo 13.15- 16.00.

Aiempaa kokemusta Moodlen käytöstä ei tarvita.  Ensimmäisellä kerralla harjoitellaan Moodlessa toimimista sekä opiskelijana että opettajana, jolloin tutkitaan arvioinnin mahdollisuuksia ja sisältöjen muokkausta. Toisella kerralla keskitytään osallistujien omiin kurssialueisiin. Välissä verkkotyöskentelyä. Kouluttajana Anni Rytkönen, Opetusteknologiakeskus. Infokeskus Koronan atk-luokassa 170.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan ja varaa paikkasi kolutuksista. Et tarvitse omaa konetta, mutta voit tuoda mukanasi myös oman kannettavan. Ilmoittautumiset koulutuksiin sähköpostilla outi.valkama (at) helsinki.fi tai ALMAn Henkilöstön kehittäminen ja koulutus -kanavan koulutuskalenterin kautta.