Tulossa olevia julkaisuja

Heikki Waris instituutin ja Matilda Wrede instituutin tutkijat ja asiantuntijat valmistelevat uutta akateemista tietokirjaa työnimellä ’Sosiaalityön käytäntötutkimuksen uudet käänteet’.  Asiantuntijoille, tutkijoille ja opiskelijoille tarkoitetun kirjan artikkelit ovat käsikirjoitusvaiheessa ja kirja valmistuu vuonna 2015. Kirjan toimittajia ovat Mirja Satka, Ilse Julkunen, Aino Kääriäinen, Ritva Poikela ja Laura Yliruka.

Heikki Waris instituutin ja Matilda Wrede instituutin tutkijat toimittavat Januksen teemanumeroa aiheesta sosiaalityön käytäntötutkimus. Teemanumero valmistuu 2015 ja sen toimittajia ovat Ilse Julkunen, Aino Kääriäinen ja Elina Virokannas.

Ilse Julkunen ja Synnöve Karvinen-Niinikoski ovat Nordic Social Work Research -lehden Special Issuen ’Practice Research in Social Work’ toimittajia. Teemanumero ilmestyy pian.