Tulossa: Women – Music – Futures

Toivotamme kaikki tervetulleeksi järjestämäämme symposiumiin teemalla Women – Music – Futures, joka pidetään Helsingin yliopistossa 9.-10. maaliskuuta 2023. Lisäksi järjestämme symposiumin teemaan liittyen konsertin kansainvälisenä naistenpäivänä 8. maaliskuuta.

Symposiumin keynote-puhujiksi on kutsuttu Pirkko Moisala ja Tan Sooi Beng sekä symposiumin teemaa käsittelevän roundtable-keskustelun osallistujat: Anja Brunner, Iva Nenić, Maria Silvennoinen and Nina Öhman (puheenjohtaja).

Naistenpäivän konsertin teemana on “kantele ympäri maailmaa” ja esiintyjinä Rauma, Zäpämmät ja Pelkkä Poutanen.

Symposiumin nettisivuilta löytyy alustava ohjelma, lisätietoa symposiumin teemasta, keynote-puhujista ja konsertin esiintyjistä. Jos haluat kysyä vielä lisää, ota yhteyttä sähköpostitse: futures2023 (a) helsinki.fi

Symposiumiin rekisteröityminen on auki 1. maalislkuuta 2023 asti. Rekisteröitymismaksu on 60 eur (sisältää lounaan ja kahvin molempina päivinä), josta myönnetään 50% alennus opiskelijoille maisterintutkintoon asti. Lipun konserttiin voi ostaa alennushintaan (10 €) rekisteröitymisen yhteydessä.

Suora linkki rekisteröitymislomakkeeseen: https://onlinepayments.it.helsinki.fi/product/women-music-futures/

TERVETULOA!