Kursssivulla voi nyt julkaista tulokset kurssin opiskelijoille

TIEDOTE: KURSSISIVULLA VOI NYT JULKAISTA TULOKSET KURSSIN OPISKELIJOILLE

Opetukseni- ja Opintoni-sivujen kautta löytyville kurssisivuille on lisätty toiminto, jonka avulla opettaja voi julkaista tuloksia opiskelijoiden nähtäville. Tulokset voi lisätä sivulle tiedostona ja tuloslistan yhteyteen voi liittää vapaamuotoista tekstiä, esim. yleistä palautetta tentistä. Yhdelle kurssisivulle voi lisätä useita tuloksia, joten toimintoa voi käyttää hyvin myös useiden osasuoritusten tuloksista tiedottamiseen.

Kurssisivulle lisätyt tulokset näkyvät vain kurssin opiskelijoille ja ne ovat nähtävillä 6 kk. Tämän jälkeen järjestelmä poistaa tiedot kurssisivulta automaattisesti.

Kurssisivulla julkaistut tulokset eivät siirry automaattisesti Oodiin, vaan lopputulos on kirjattava sinne erikseen. Tulokset-toimintoa voi käyttää korvaamaan tulosten ja arvosanajakauman tiedottamisen fyysisillä tai sähköisillä ilmoitustauluilla. Koska kurssisivu näyttää tulokset vain määräajan ja vain kurssin opiskelijoille, se on hyvä ja tietoturvallinen tapa tulosten julkaisemiseen verkossa.