Pöytäkirja, 1.3.2012

Hallituksen kokous 1.3.2012

Kokous avataan 18:23.

Puheenjohtajana toimii Anni Tolvanen ja sihteeriksi valitaan Pieta Päällysaho*. Paikalla heidän lisäkseen ovat Niina Niemi, Heli Eronen, Jenni Rönkkö, Maria Hämeen-Anttila, Henri Hyvönen, Otto Rajala, Otso Harju, Mattias Lehtinen, Niko Lempa, Sarri Nironen sekä Tomi rautoma ja Harri Mäcklin Humanisticum ry:stä ja Matti Petteri Pöntiö Kannunvalajat ry:stä.

Humanisticum esittäytyy.

Opiskelijatilaprojekti kiinnostaa dilemmalaisia: tarkistuksena on Kaisa-kirjaston avaamisen myötä vallata vapautuvaa tilaa opiskelijakäyttöön

Tässä vaiheessa kokous siirtyy toiseen tilaan meluhaitasta johtuen, Humanisticumin edustajat poistuvat ja Juuso Kähönen ja *Jori Käis saapuvat. Jori jatkaa sihteerinä lopun kokouksen.

Kannunvalajat esittäytyy varapuheenjohtajansa Matti Petteri Pöntiön johdolla.

Kannunvalajat on kenties liian suuri järjestö ”ärhäkkään” kriittiseen edunvalvontaan. Anni kysyi kannun tilaprojektin mahdollisuutta, sellainen on aivan mahdollinen jatkossa, Mape ottaa asian esille.

Käynti laitokselle Metsätalolla ”kiertäen” voidaan asettaa kyseenalaiseksi perusteluiltaan. Puhetta oli myös Kannun tukemasta kerhotoiminnasta­ ja mahdollisesta yleisvaltisikalaisesta eräretkestä.

Vastuut

Vuosijuhlat: Sarri kertoi työryhmänsä edistymisestä. Juhlat ovat joulukuussa; tutkittu tilamahdollisuuksia – 13.3. klo 18 Kuppalassa seuraava suunnittelukokous. Pyydettiin hallitukselta mandaattia työryhmälle tehdä vuosijuhliin liittyviä päätöksiä itsenäisesti ja todettiin että koska työryhmä on hallituksen nimittämä, asiassa ei ole ongelmaa. Keskusteltiin juhlien skaalasta ja siitä pointista, etteivät juhlat saa vaarantaa Dilemman muun toiminnan edellytyksiä. On harkittava tarkkaan prameuden aste, lippujen hinta jne.

Kahvihuone: 8.3. palaveria asiasta.

Virkistys: Niko kertoi hankintamatkan realiteeteista. Asista keskustellaan lisää listalla.

Opintoasiat

Työryhmä opintojen kokonaiskrittiiseen arviointiin? Mysteeriset uudet opintokokonaisuudet yhdistävät teroeettisen ja filosofin perusopintoja; tämä koskee siis molempia aineita varsin oleellisesti. Edunvalvonnassa on oltava tarkkana.

Menneet

Vuosikokouksesta: tase kaipaa vielä hallituslaisten allekirjoituksia.

Tulevat

Laitoskahvit: käytiin läpi käytännön järjestelyjä.

Halllituksevaihtokaronkka: 11.3. klo 17.

Lumisota 20.3 valsika vastaan oikis, Paikka määrittelemätön.

Biologien (?) pöllöretki keväällä. Dilemma voisi osallistua.

Patafysiikkabileet ti 13.3 klo 20. Kuppalassa.

25.3. Brunssi

2.4. Pääsiäisbakkanaalit

13.4 Pelitapahtuma

21.4. Laniyö +/pyjamabileet

26.3. fuksien järkkäämät bileet.

Bileet Sockomin Habituksen kanssa?

Laitoskahvit ja kauden lopettajaiset 18.5

Dilemman vappu säävarauksella.

Lisäksi Platonin akatemia.

Meta

KEHOn sitseille tarjoilemaan 20.3? Heli, Maria ja Anni menevät.

Maailmanparannusilta kehitysmaatutkijioden kanssa myös tulossa jossain vaiheessa.

Sovitut

Tapahtumien ajankohdat, kts. edelliset kohdat.

Muut asiat

Seuraava kokous 22.3. klo 18 Uudella.

Puheenjohtaja päätti kokouksen 20:26.