Matemaattisen fysiikan kesäkoulu

27.-31.5.2013 järjestetään matemaattisen fysiikan kesäkoulu  Lammin biologisella asemalla.

Kesäkoulun tarkoitus on valottaa matemaattisen fysiikan nykytilaa ja hieman tulevaisuuttakin. Kesäkoulun ohjelmasta tiedotetaan tarkemmin haun alkuun mennessä. Luennoitsijoina ovat ainakin Valentina Giangreco Marotta Puletti, Esko Keski-Vakkuri, Kalle Kytölä, Matti Lassas, Samuli Siltanen ja Lárus Thorlacius.

Kesäkoulu on tarkoitettu ensisijaisesti matemaattisesta fysiikasta kiinnostuneille Helsingin yliopiston tutkijankoulutuslinjan perusopiskelijoille, mutta muutkin ovat tervetulleita hakemaan. Kesäkouluun hyväksytään noin 20 opiskelijaa.

Ehdottomia esitietovaatimuksia ei ole. Luentojen taso pyritään mitoittamaan 1.-3. vuoden opiskelijoille sopivaksi. Opetuskielinä toimivat suomi ja englanti.

Kesäkoulu, sisältäen majoituksen ja ruokailut, on opiskelijoille maksuton.

Kesäkouluun haetaan täyttämällä hakulomake.

Lisätietoja kesäkoulusta:

tai Lasse Franti (lasse.franti(at)helsinki.fi).

This entry was posted in Kesäkoulut, Tapahtumat. Bookmark the permalink.