Tietoisku pe 9.10.: Mikä on Yammer? Yammer opetuksessa?

CaptureYammer on vihdoin kaikkien HY:läisten käytössä, myös opiskelijoiden.

Yammer on organisaation oma sisäinen “Facebook”: sosiaalinen verkko, jonka kautta voit olla yhteydessä muihin käyttäjiin, jakaa tietoja ryhmien välillä ja organisoida projekteja.

Entä voiko Yammeria käyttää opetuksessa?

Osallistu 9.10. klo 13:00–14:00 tietoiskuun ja pääset tutustumaan Helsingin yliopiston Yammeriin.

Huom. Päästäksesi käyttämään yliopiston Yammeria sinun on ensin otettava käyttöön Office365 sähköposteineen, ks. HelpDeskin ohjeet.

Kouluttajana on humanistisen tiedekunnan verkko-opetuksen suunnittelija Margit Koivumaa. Ilmoittaudu koulutuskalenteri Henkassa. Hae tapahtumaa järjestävän organisaation “Humanistisen tiedekunnan oppimisen ja opetuksen tutkimus ja tuki” mukaan. Huom. Henkka toimii tällä hetkellä InternetExplorer-selaimella.