Tervetuloa Kehon kotisivuille!

Kehitysmaatutkimuksen opiskelijat Keho ry. on Suomen ensimmäinen tieteidenvälinen ainejärjestö, jonka tavoitteena on olla kehitysmaatutkimuksen opiskelijoiden edunvalvoja.

Kehitysmaatutkimuksen laitos kuuluu valtiotieteelliseen tiedekuntaan, mutta järjestön jäsenissä on edustajia lähes kaikista yliopiston tiedekunnista. Kehon toiminnassa ovat perinteisesti olleet aktiivisia niin pää- kuin sivuaineopiskelijatkin, joten tervetuloa mukaan!

Keho on Sinun edunvalvojasi yliopistomaailmassa. Keräämme jatkuvasti palautetta, jotta opetusta voitaisiin kehittää oikeaan suuntaan. Järjestämme myös erilaisia palaute- ja neuvontatilaisuuksia. Tsekkaa hallituksen kokous tai liity mukaan maailmanparannusiltoihin! Saatat samalla tutustua uusiin ihmisiin ja solmia jopa ystävyyssuhteita.

Lisätietoa tapahtumistamme löytyy näiltä kotisivuilta, mutta parhaiten pysyt mukana liittymällä keho-lista -sähköpostilistalle. Se tapahtuu lähettämällä otsikoton viesti – jonka tekstinä on subscribe keho-lista – osoitteeseen majordomo[at]helsinki.fi. Liity listalle mieluiten etunimi.sukunimi -osoitteellasi, ettei mahdollinen listalta poistuminen kävisi turhan hankalaksi.