Toiminta

Keho ry. on aktiivinen ainejärjestö, joka haluaa mobilisoida niin kanssaopiskelijamme kuin muutkin liikkeelle!

Kehon kautta tutustuu muihin kehitysmaatutkimuksenopiskelijoihin, pääsee tyydyttämään kulttuurinnälkäänsä, jauhamaan maailman vääryyksistä sekä haistelemaan tulevaisuuden työelämämahdollisuuksiaan. Kalenteri täyttyy ekskursioista, teatteri-illoista, maailmanparannusilloista, kesäolympialaisista ja lukemattomista tapahtumista, sitseistä illanistujaisiin! Kehon kautta avautuvat ovet myös muiden ainejärjestöjen opiskelijoihin.

Lisäksi Keho yrittää profiloitua kansalaisjärjestöakselilla ja päästä vaikuttamaan yhteiskunnassa. Järjestämme syksyisin Nälkä-seminaarin, osallistumme erilaisten kansalaisjärjestöjen seminaareihin, organisoimme paneelikeskusteluja, autamme hyväntekeväisyyskeräyksissä ja muutenkin pyrimme toimimaan yhä enemmän yhteistyössä muiden järjestöjen kanssa kansalaisjärjestökentällä.

Pienenä oppiaineena mahdollisuutemme pitää avointa yhteyttä ja lämmintä ilmapiiriä myös opiskelijoiden ja opettajien välillä ovat loistavat. Haluamme osaltamme vaikuttaa kehitysmaatutkimuksen opintojen sisältöön ja opetukseen sekä kehittää sitä yhä eteenpäin palautteiden ja keskusteluiden kautta.

Toiminnastamme ja tulevista tapahtumista saa tietoa keho-listalta, järjestölehti Kehotuksesta sekä nettisivuiltamme.