205. Seminaari+kandintyö+harjoitusaine (10 op)

Seminaari (4 op)

“Seminaarissa perehdytään opiskelijoiden kanditöiden teemoihin liittyvien esitelmien pohjalla niissä esiin tuotuun problematiikkaan. Seminaarissa palataan myös HOPS:in käsittelyyn, henkilökohtainen opintosuunnitelma on opinnoissa systemaattisesti esillä perusopintojen opettajatutorseminaarista lähtien ja aineopintojen seminaarissa tarkistetaan miten HOPSin suunnitelmat ovat toteutuneet ja saatetaan HOPSit reaaliaikaan. Seminaari toimii sekä tutkimus- keskustelu että prosessikirjoittamisen seminaarina, jonka tehtävänä on suoraan ohjata opiskelijat kandityön kirjoittamiseen. Itse asiassa kandityö voinee useimmilla opiskelijoilla olla laajennettu ja täydennetty seminaariesitelmä.”

Kandidaatintutkielma (6 op)

“Seminaarissa työstetty aihe muokataan ja laajennetaan kandidaatintutkielmaksi. Kandidaatintutkielman voi toki tehdä myös