Postiosoite

Keholle voi lähettää perinteistä postia osoitteeseen
Kehitysmaatutkimuksen opiskelijat Keho ry.
PL 59
00014 Helsingin yliopisto
Sähköpostilista

Sähköpostilistat

Keho-akt -listalle voit laittaa postia, jos haluat saada yhteyden nimenomaan Kehon hallitukseen ja muihin aktiiveihin, osoite on keho-akt at helsinki.fi. Hallituslaisten yhteystiedot löydät klikkaamalla tästä.

Hyvä keino saada vihiä toiminnastamme on liittyä Kehon sähköpostilistalle! Tämä onnistuu kun lähetät viestin osoitteeseen majordomo at helsinki.fi ja laitat viestin sisällöksi vain seuraavan rivin:

subscribe keho-lista

Listalle voit lähettää viestejä osoitteeseen
keho-lista at helsinki.fi.

Huomio! Listaa ei ole tarkoitettu muuhun kuin listan jäsenille suunnattuun tiedotukseen ja heidän väliseen keskusteluun. Ulkopuoliset voivat lähettää listalle viestejä, joissa tiedotetaan kehitysmaihin ja kehityspolitiikkaan liittyvistä tapahtumista, julkaisusta yms. Mikäli olet epävarma viestisi suotavuudesta, ota yhteyttä listan ylläpitäjään (owner-keho-lista at helsinki.fi). Yhteydenotot Kehon hallitukseen ja vastuuhenkilöihin toivotaan tapahtuvan kehon aktiivien listan (keho-akt at helsinki.fi) kautta.

Listalta voit poistua lähettämällä viestin osoitteeseen majordomo at helsinki.fi laittamalla sisällöksi vastaavasti rivin:

unsubscribe keho-lista

Ongelmatilanteessa voit ottaa yhteyttä suoraan listojen ylläpitäjään (owner-keho-lista at helsinki.fi).

Kerhohuone

Kerhohuoneemme sijaitsee Domus Academicalla, katutasossa.
Osoite on Hietaniemenkatu 14.