Hallituksen kokous 02/2012

Hallituksen kokous 2/2012, pöytäkirja

Aika: ti 31.1.2012 klo 16:00

Paikka: Kokoushuone Weber, Uusi ylioppilastalo

Paikalla: Ohto Soininvaara, Meri Sintonen, Henrik Vartiainen, Samuli Sadeoja, Aleksi Paavola, Markus Paasiniemi, Ville Vuotilainen, Anton Nikolenko, Lauri Pullinen, Niko-Matti Ronikonmäki, Atro Andersson, Janne Karkkolainen (kohdat 1-5)

1.Kokouksen avaaminen

-Ohto avasi kokouksen kello 16:18.

2.Laillisuus ja päätösvaltaisuus

-Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Esityslistan hyväksyminen

-Esityslista hyväksyttiin.

4. Toiminta

4.1. Menneet tapahtumat

• 12.1. Abi-info oli ollut taloustieteen oppiaineen osalta huono ja luentokalvot olivat olleet vanhentuneita. Ville oli kuitenkin hoitanut tapahtuman asiallisesti.
  • 12.-13.1. HVB oli ollut onnistunut reissu.
  • 17.1. Kupparock oli ollut onnistunut tapahtuma.
  • 23.1. Kuppala- ja Alina-koulutukset. Atro ja Ohto olivat paikalla.

4.2. Tulevat tapahtumat

• 2.2. American High School –sitsit, sovittiin järjestelijöistä.
  • 8.2. KY Economicsin ja KTTO:n hallitusten saunailtama. Päivä pistettiin lukkoon ja paikaksi varmistui Arabianranta.
  • 9.2. OP-semma järjestetään tänä vuonna klo 13.00 Finlandia-talolla.
  • 22.2. & 24.-26.2. Valtsikan speksiin päätettiin ostaa lippuja 10 kpl.
  • 14.3. Kansissitsit. Ohto kertoi keskustelleensa alustavasti KY:n kanssa. Janne kertoi tapaavansa McKinseyn henkilökuntaa tulevana perjantaina. Nordea Marketsin ja Teerenpelin päätöstä mahdollisesta sponsoroinnista odotetaan vielä.

4.3. Muu toiminta

• Niko-Matti kertoi perustavansa lähiaikoina KTTO:n tietovisajoukkueen. Lisäksi puhuttiin tulevista mahdollisista RSO:n ja Kaupunginteatterin lipuista.
  • Kahvitilaisuus laitoksen kanssa päätettiin järjestää lähitulevaisuudessa.
  • Lauri Pullinen kertoi järjestävänsä tulevaisuudessa mahdollisesti KTTO:n sulkapalloturnauksen. Päätettiin, että hankitaan harrastelijatuomari.
  • Matka Istanbuliin päätettiin järjestää syksyn perioditauolla. Ozan ilmoitti olevansa alustavasti kiinnostunut auttamaan matkan järjestämisessä. Viron matka sovittiin loppukeväälle.
  • Yrityssuhdetoimikunta: Janne toivoi lisää ihmisiä mukaan toimintaan. Aleksi kertoi olleensa yhteydessä VATT:een excun osalta. Atro oli tavannut Heidi Kailan, jonka kanssa oli puhunut alustavasti Alumnitoiminnan jatkamisesta tai aloittamisesta.
  • Vuosijuhlat: Meri oli saanut Ainolta linkkejä mahdollisista paikoista. Puhujaksi päätettiin yrittää ensimmäiseksi saada Mari Kiviniemeä. Aleksi hoitaa asiaa.
  • Kapitaali on Lauri Jauhiaisen mukaan hyvällä mallilla. Hallitusesittelyjen deadline on 10.2.

5. Posti

-Sihteeri ei ollut ehtinyt hakea posteja.

6. Talous

-Meri kertoi taloudellisen tilanteen olevan heikko.

7. Haalarimerkkien tilaaminen

-Päätettiin, että taloudenhoitaja tilaa merkkejä hyväksi havaitsemansa määrän.

8. Muut esille tulevat asiat

-Tuuli Tähtinen ja Aino Kalmbach esittelivät kannunvalajien toimintaa.

-Anton esitteli ideatasolla KTTO:n retoriikkakerhon. Ajatus todettiin hyväksi ja siitä puhuttaneen lisää tulevaisuudessa.

-Atro kertoi yhteistyömahdollisuuksista laitoksen kanssa.

-Loikkanen oli kysellyt KTTO:ta mukaan järjestämään bileitä Economicumilla.

-Päätettiin sähköpostilistojen moderointikäytännöstä.

9. Seuraavasta kokouksesta sopiminen

-Päätettiin, että seuraava hallituksen kokous ja KTTO ry:n vuosikokous järjestetään Weber-salissa 27.02. kello 16.00.

10. Kokouksen päätös

-Ohto päätti kokouksen 17:50.