Hallituksen kokous 16/2006

KANSANTALOUSTIETEEN OPISKELIJAT RY HALLITUKSEN KOKOUS 16/2006

Aika: pe 8.12.2006 klo 14.30

Paikka: Klix, Helsinki

Läsnä: Lauri Mustonen, Riikka Närhi, Ilkka Kaukoranta, Mikael Kirkko-Jaakkola, Ilari Valjus, Daniela Vangelova, Matti Paavonen, Juha Tolvanen, Viivi Viitanen, Markus Liimatainen, Stina Pasanen (kohdassa 7).

Poissa: Andrei Parisi, Pekka Härkönen, Annika Lindblad, Ira Wichmann, Kari Eerola.

1. Kokouksen avaaminen

• Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 14.43

2. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

• Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Järjestäytyminen ja kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen

• Lisättiin laitosglögien käsittely kohtaan 10.

4. Edellisen kokouksen pöytäkirjan tarkastaminen

• Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja.
  • Valittiin tämän pöytäkirjantarkastajiksi Ilkka Kaukoranta ja Mikael Kirkko-Jaakkola

5. Postit, ilmoitusasiat ja tapahtumat

• Saapunut posti
  • Postia ei ollut
  • Menneet tapahtumat:
  • Megazone, 21.11. osallistujia 8 hlö.
  • Hopeasauna 24.11, 15 hlö.
  • HVK2 27.11, 5 hlö.
  • Pikkujoulut 29.11, 120 hlö.
  • Kannun pikkujoulusitsit 30.11, 10 hlö.
  • Pykälän speksi 5.12, 17 hlö.
  • HYY:n soihtukulkue 6.12, 11 hlö.
  • Kähmintäsauna 7.12, 34 hlö.

6. Talous

• Loppuvuoden tilanne näyttä hyvältä.
  • Odottelemme edelleen laskua Sodexholta ja sen jäkeen selviää lopullinen tilanne.

7. Kulttuuri

• Stina kertoi, että Pykälän speksi meni hyvin ja että nyt ei enää loppuvuoteen järjestetä kulttuuritapahtumia.

8. Kapitaali

• Ei käsiteltäviä Kapitaaliasioita

9. Opintoasiat

• Palautelomakkeet on tehty ja niistä on lähetty linkit listoille.
  • Juha ja Mikael oli tehnyt lomakkeet myös englanniksi, mistä koko hallitus antoi kiitosta.
  • Mikron syvärikusrssilta Kauppakorkea kerää palautetta, mutta yliopisto-opiskelijat eivät voi siihen vastata, koska se tapahtuu heidän Weboodissa. Opintosihteerit totesivat asian suhteen vain, että saa nähdä miten sen käy.
  • Ilari pyysi Viiviä vielä mainostamaan matikan tukikurssin palautteen annosta muille kurssilaisille.
  • Seuraava opintosihteeri käy nyt täytettävät palautteet läpi ja tekee yhteenvedot.
  • Laitosjohtoryhmänkokous on todennäköisesti pian, vielä tämän vuoden puolella.
  • Laitokselle valitaan uusi johtaja.
  • Matti on yhteydessä Teräväiseen tarkemmasta kokousajankohdasta.

10. Urheilu

• Karin ollessa pois jätettiin käsittelemättä.
  • Matti kävi kesken kokouksen sopimassa Teräväisen kanssa sopivasta laitosglögihetkestä.
  • Päätettiin viettää jouluinen hetki laitoksen henkilökunnan kanssa 20.12. kello 15.30. Economicumin aulassa.
  • Päätettiin sopia käytännönjärjestelyistä sähköpostitse.

11. Yrityssuhdeasiat ja excut

• Perkka on edelleen tavoittamattomissa.

12. Toimikunnat

• RTIT
  • Jätettiin käsittelemättä toimikunnassa vallinneen krapulan sekä asiattomuuden takia.

13. Kannuasiat

• Periodibileet 9.12.
  • Päätettiin siirtää bileiden etkoihin sovittua vuosijuhlatmk:n hellimistä myöhemmäksi yleisen väsyn ja kiireen takia.

14. Vaalikokous ja kähmintä

• Todettiin että huhujen mukaan innokkaita löytynee jokaiseen tehtävään ensi kaudeksi.

15. Muut asiat

• Päivämäärän sopiessa kaikille pidetään hallitusfiilistely 21.12. Palataan asiaan s-postitse.
  • Alettiin keskustella tammikuun tapahtumista.
  • Matti kertoi, että jälleen Amerikasta, st Olofin koulusta on tulossa vieraita 28.1.07. Ilkka informoi seuraavaa hallitusta.
  • Mahdollisesti järjestämme vielä metsästysretken tammikuussa.

Koska kulttuurivirkailija Stina ei ollut vieläkään saapunut, puheenjohtaja päätti pitää tauon.
Tauko alkoi 15.20 ja päättyi 15.28 Stinan saavuttua. Palasimme kohtaan 7.

16. Kokouksen päättäminen ja seuraavasta kokouksesta sopiminen

• Puheenjohtaja kutsuu kokouksen koolle tarvittaessa.
  • Puheenjohtaja päätti kokouksen kello 15.29.