Onnea uusille opiskelijoille

KTTO onnittelee uusia taloustieteen opiskelijoita! Opintojen aloittamiseen liittyen moni asia on varmasti vielä hämärän peitossa, mutta ei hätää! Yliopistoelämän alkutaipaleella teitä fukseja ohjaavat ja auttavat osaavat tuutorit, joihin pääset tutustumaan jo etukäteen täällä.
Loppukesä ja alkusyksy pitävät sisällään paljon teille suunnattua ohjelmaa. Tässä muutamia ensimmäisiä tapahtumia:

• 15.8. Fuksien ensimiitti. Täällä on mahdollisuus tavata ensimmäistä kertaa sekä tuutorit, että uusia opiskelijakavereita.
  • 22.8. KannuGames Suomenlinnassa. Valtiotieteellisen tiedekunnan opiskelijajärjestöjen kattojärjestön Kannunvalajien järjestämä tapahtuma, missä niin ikään pääsee tutustumaan tuutoreihin ja uusiin valtsikan opiskelijoihin.
  • 25.-28.8. Orientoiva viikko. Tämän viikon virallinen ohjelma löytyy täältä. Tällä viikolla on myös paljon tuutoreiden ja KTTO:n järjestämää ohjelmaa!

Lisää tietoa tapahtumista saatte tuutoreiltanne pian, sillä he ottavat teihin sähköpostitse yhteyttä elokuun alussa! Yhteydenottoa odotellessa kannattaa liittyä KTTO:n fuksit 2015 -ryhmään Facebookissa. Ryhmä tulee olemaan aktiivinen tiedotuskanava tuutoreiden ja fuksien välillä.