Yhdessä – viimenkin!

Couple with moving boxes.Nyt Lahden palmenialaiset ovat vihoviimein pääsemässä saman katon alle. Tätä on suunniteltu vuosia. Ensin piti kaikkien Lahden palmenialaisten muuttaa koirapuiston ja aikuiskoulutuskeskuksen väliselle tontille rakennettavaan uudisrakennukseen. Suunnitelmat ja piirustukset olivat valmiina, muutokset tehty ja vain rahoitus puuttui. Siitä neuvoteltiin, asiat, tarpeet ja tilanteet muuttuivat ja loppujen lopuksi koko rakennus jäi rakentamatta.

Saimaankulmalaiset muuttivat aikuiskoulutuskeskukseen jo toukokuun lopussa 2008. Siitä lähtien on haaveiltu ja toivottu, että kaikki palmenialaiset saataisiin saman katon alle. Tämä toteutuu vihdoinkin tiistaina 27.8.2013. Muuttoa on suunniteltu ja organisoitu kuukausia. On ollut todella kivaa tehdä yhteistyötä tietoporttilaisten kanssa hyvässä ymmärryksessä ja sovussa yhteisen hyödyn eteen. Huoneet on jaettu, ihmiset eri huoneisiin valikoituneet, sisustusta suunniteltu, huonekaluja siirretty, turhaa tavaraa viety kaatopaikalle ja kierrätetty edelleen, suursiivoukset vapautuneisiin huoneisiin tilattu, rullakot ja laatikot toimitettu molempiin toimitiloihin ja pakkaus aloitettu.

Enää ei tarvitse puhua kirkkokatulaisista tai tietoporttilaisista, nyt puhutaan yhteisesti Lahden palmenialaisista.

Tervetuloa rakkaat kollegat, tätä on odotettu pitkään!