Minervan oppimisympäristö uudistuu – kirjaston aineistot ja asiakaspalvelu siirtyvät Kaisaan

This post is also available in: englanti ruotsi

Kirjastopalveluja Siltavuorenpenkereellä Minervassa uudistetaan. Aineistot ja asiakaspalvelu siirretään pääkirjastoon Kaisa-taloon keväällä 2015.

Kirjaston tiloja siirtyy käyttäytymistieteellisen tiedekunnan käyttöön. Kirjastolle jäävään tilaan Minervassa luodaan oppimisympäristö, jonne tulee opiskelijoille monimuotoisia työskentelypaikkoja.

Opiskelijoiden toivotaan osallistuvan tilan suunnitteluun: voit jättää ideasi Minervan kirjastoon tulevaan palautelaatikkoon tai lähettää kirjaston opiskelijatoimikunnalle: opiskelijatoim-kirjasto (a) helsinki.fi.

Syksyn aikana Helsingin yliopiston kirjaston opiskelijatoimikunta järjestää opiskelijoille keskustelu- ja ideointitilaisuuden tilan suunnittelusta.

Minervan kirjaston viimeinen aukiolopäivä on kiirastorstai 2.4.2015. Uudistettu oppimisympäristö avataan opiskelijoille syksyllä 2015.

Lisätietoja: palvelujohtaja Kirsi Luukkanen, oppimisen palvelut, Helsingin yliopiston kirjasto, kirsi.luukkanen (a) helsinki.fi

Käyttäytymistieteiden kirjasto Minerva