Oppimiskeskus Minervan ryhmätyötiloihin ei voi vielä tehdä varauksia

Viimeistä silausta vaille valmis Minervan oppimiskeskus aukeaa opiskelijoille marraskuun loppupuolella. Oppimiskeskuksen ryhmätyötilat ovat herättäneet jo niin suurta kiinnostusta, että niihin on ehditty tehdä varauksia, vaikka tila onkin vielä suljettu.

Oppimiskeskuksen ryhmätyötilat (K222a, K230, K225) näkyvät yliopiston Office365-kalenterissa, mutta varauksia voi oikeasti tehdä vasta kun tila on avattu. Tällä hetkellä varauksenteko on estetty ryhmätyötilojen kalentereissa, mutta tieto varauksesta näkyy silti varauksen tekijän omassa kalenterissa. Selvittelemme asiaa ja pahoittelemme harmillista sekaannusta.

Jos loput kalustus- ja asennustyöt etenevät aikataulussaan, tila voidaan avata opiskelijoille viikolla 48. Vielä ei siis Minervan oppimiskeskuksen ryhmätyötiloja kannata varailla.

Lisätietoja Minervan oppimiskeskuksesta kirjaston verkkosivulla