¿Área de investigación lingüistica espanõla o lingüistica finlandesa?

This post is also available in: englanti

Suomea suomeksi – nyt on muuallakin kuin alan oppikirjassa. Kokosimme kieltentutkijoille kaksi uutta tieteenalaopasta:

Tutkimusalojen omat tieteenalaoppaat johdattelevat suoraan tutkimusalalle relevanttien aineistojen, eli tutkimuskirjallisuuden, tietokantojen, lehtien sekä artikkelien äärelle. Tutkijoille suunnatut kirjastopalvelut löytyvät myös nopeasti oppaista.

espanja Agricola

Oppaamme palvelevat erityisesti tutkijoita sekä yliopisto-opiskelijoita, mutta ne ovat myös laajemmin aiheesta kiinnostuneiden käytettävissä. Osa aineistoista on vapaasti saatavilla verkossa, osan käyttö vaatii yliopiston käyttäjätunnukset. Käyttörajoitukselliset aineistot ovat käytettävissä paikan päällä Helsingin yliopiston kirjastossa.

Suomen kielen opas on suomenkielinen, kaikki romaanisten kielten oppaat englanninkielisiä.

Bienvenido a visitar nuestras guías! Tervetuloa hyödyntämään kirjaston asiantuntemusta!

Tutustuitko jo näihin:
Avoin julkaiseminen