Kaisa-talo avoinna keväällä myös sunnuntaisin 4.3.-29.4.

This post is also available in: englanti ruotsi

Kaisa-talo on avoinna sunnuntaisin klo 11:00-17:00 ajalla 4.3.-29.4. Poikkeuksena vain pääsiäinen pe-ma 30.3.-2.4., jolloin talo on suljettu.

Sunnuntaisin sisään pääsee Fabianinkadulta ja hissillä Kaisaniemenkadulta (1. krs) tai Helsingin yliopiston metrotasolta (K1).

Kaisa-talo toimii sunnuntaisin omatoimikirjastona

Kokoelmat, tilat ja laitteet ovat käytettävissäsi kaikissa kerroksissa. Varatun aineiston voit noutaa omatoimisesti avohyllystä, ja neuvontaa tilojen ja itsepalvelulaitteiden käyttöön saat tarvittaessa puhelimitse. Asiakaspalvelu sisääntulokerroksessa on suljettu.

Jos tarvitset vierailijatunnuksen yliopiston verkkoon tai kopiokortteja esimerkiksi tulostamista varten, sinun tulee hankkia ne aiemmin viikolla tai viimeistään lauantaina.