Koekäyttö: BiblioRossica 20.4 asti

This post is also available in: englanti

kuvituskuvana koekäyttölogo

Tutustu venäjän ja – englanninkielisiin e-kirjoihin ja e-lehtiin BiblioRossicassa. Palvelussa on tarjolla lähes 17 000 e-kirjaa eri tieteenaloilta, vahvimmin edustettuina ovat humanistiset ja yhteiskuntatieteet, erityisesti Venäjän tutkimukseen liittyvä kirjallisuus. E-lehtiä on yli 2200 nimekettä.

BiblioRossican taustalla on Academic Studies Press (Boston, USA) kustantajan projekti. Academic Studies Press on perustettu 2007 ja kustantamo keskittyy slaavilaisen kielialueen, Itä-Euroopan ja juutalaisuuden tutkimuksen julkaisemiseen. Academic Studies Pressin kirjojen lisäksi BiblioRossica -alustalla on tarjolla myös esim. seuraavien kustantajien e-kirjoja: Central European University Press, Im Werden Verlag, Ad Marginem Press, ja useita venäläisiä yliopistokustantajia ja insitituutteja.

BiblioRossica löytyy myös Helkasta.

Koekäyttö on auki 20.4.2018 asti.

Anna palautetta BiblioRossicasta: e-library[at]helsinki.fi tai kk-slav[at]helsinki.fi