BrowZine – kaikki kirjaston e-lehdet nyt aihealueittain selattavissa

This post is also available in: englanti ruotsi

Kuvituskuva: BrowZineKaikki Helsingin yliopiston tilaamat e-lehdet ovat nyt helposti luettavissa Browzine-palvelussa. Browzine on e-lehtien lukemiseen tarkoitettu visuaalinen lehtihylly, jolla voit selailla ja lajitella e-lehtiä aihealueittain.

Rakenna oma lehtihyllysi

BrowZinella kokoat tieteenalasi tärkeimmät lehdet ja artikkelit kätevästi omaan lehtihyllyysi, josta niihin on helppo palata. Oman lehtihyllysi avulla saat halutessasi ilmoituksen uusimmista artikkeleista ja voit vaivatta jakaa alasi viitteitä opiskelijoille, kollegoille tai viitteidenhallintaohjelmiin.

Voit ladata BrowZinen myös puhelimeesi tai tablettiisi sovelluskaupasta. Tällöin voit etäyhteydellä käyttää sitä missä ja milloin tahansa. Haettuasi artikkelin voit ladata ja tallentaa sen laitteellesi PDF-muodossa ja lukea sitä jatkossa myös ilman verkkoyhteyttä.

Lue lisää BrowZinesta kirjaston verkkosivuilta.