Moodin alumnikanavat

Uhkaako valmistuminen kolkutella ovella? Ota talteen Moodin alumnikanavat, jotta saat tilastollisesti merkitsevimmät vinkit työpaikoista ja tiedot rakkaan ainejärjestömme toiminnasta alumneille!

Päivitä jäsentietosi

Jos @helsinki.fi-osoitteesi päivät ovat luetut, voit päivittää yhteystietosi jäsenlomakkeella: Jäsenlomake (Google Forms)

Merkitse samalla itsesi alumniksi. Jäsenyys on edelleen ilmainen.

Moodin LinkedIn-ryhmä

Jos olet aktiivinen työelämän ikiomassa somessa, niin liity Moodin ryhmään: https://www.linkedin.com/groups/8450405

Ryhmä ei ole mitenkään ruuhkainen, mutta silloin tällöin aikajanallesi nousee kiinnostavia tapahtumia ja työpaikkoja. Samalla voit vakoilla, mitä opiskelukaverit nykyään tekevät (tätä ilmeisesti kutsutaan verkostoitumiseksi).

Sähköpostilista alumneille

Tällä listalla tiedotetaan Moodin alumnitoiminnasta. Viestejä ei tule kovinkaan usein.

1. Liity listalle henkilökohtaisella osoitteellasi, mikäli yliopiston tunnuksesi sulkeutuu valmistumisen myötä.
  2. Lähetä viesti ”subscribe moodi-alumni” ilman lainausmerkkejä osoitteeseen majordomo@helsinki.fi. Viestissä ei tarvitse olla otsikkoa.
  3. Hox! Viesti kannattaa lähettää Vain teksti -muodossa, jotta arkeologisesti kiinnostava systeemimme ymmärtää sen.
    • Outlook: Avaa luonnos ikkunaan > Yläpalkista Muotoile teksti > Kolme pistettä > Viestin muoto > Vain teksti
    • Gmail: Kirjoitusikkunan alalaidassa kolme pistettä
    • Muut ohjelmat: Jotain samankaltaista – elämä on seikkailu.
    • Ei ole vakavaa, jos tämä ei onnistu. Majordomo vastaa virheilmoituksella, mutta siinä voi hyvin lukea, että listalle liittyminen onnistui kuitenkin.
  4. Liittymisessä voi olla pieni viive, jos hyväksyntä menee listan ylläpitäjälle. Saat vahvistusviestin, kun olet listalla.