Palkittu luokanopettaja Tomi-Pekka Niukkanen valaisee Kodu Game Labin mahdollisuuksia opetuksessa

Kodu Game Lab -työkalun käyttöä koulussa tulee esittelemään kasvatustieteen maisteri ja luokanopettaja Tomi-Pekka Niukkanen, joka on myös palkittu Microsoftin Innovative Educator Expert -tittelillä tietotekniikan hyödyntämisestä opetuksessa.

Tomi-PekkaNiukkanenKodu Game Labin avulla kuka tahansa pystyy luomaan pelin ilman aiempaa ohjelmointi- tai suunnittelukokemusta. Ohjelma mahdollistaa täten oppilaiden tietotekniikka- ja ohjelmointitaitojen kehittämisen luovasti ja havainnollisesti. Kodu Game Lab on myös ajankohtainen uuden, vuonna 2016 voimaantulevan, opetussuunnitelman kannalta, jossa ohjelmointi on mukana. Tule kokeilemaan Kodu Game Labia Oppiminen pelissä -seminaarissa!