MAKUMATKAT 12.6.2012 klo 18.00

Pidätkö ruuanlaitosta ja hyvästä ruuasta? Haluatko oppia uutta entisen Neuvostoliiton maiden ja itäisen Euroopan ruokakulttuureista ja -tavoista?

Lähde mukaan VIE-maisterikoulun ja Aleksanteri-instituutin ainejärjestö Sashan järjestämälle VIE-MAKUMATKALLE!

Opiskelijoiden ja Aleksanteri-instituuttilaisten yhteinen makumatka toteutetaan tiistaina 12.6.2012 KLO 18 ALKAEN kattosauna Sivistyksessä Domus Gaudiumilla (Leppäsuonkatu 11, Helsinki). Kokkailut aloitetaan viimeistään klo 18.30, joten ole ajoissa paikalla. Voit valita alueellisen kiinnostuksesi mukaan yhden pienryhmän, jonka kokkailuihin haluaisit osallistua.

Valittavanasi on VENäLäINEN, PUOLALAINEN, BALKANILAINEN JA GEORGIALAINEN RUOKAKULTTUURI (kansainvälisille vieraille myös suomalainen ruokakulttuuri). Kokkailujen päätteeksi pidetään yhteinen ruokahetki, jonka aikana kaikki osallistujat voivat maistella muiden ryhmien tuotoksia. Iltaan osallistumisesta peritään 2 euron raaka-ainemaksu.

Kattosauna Sivistyksessä on saunomismahdollisuus (oma pyyhe mukaan) ja iltaa voi jatkaa hyvässä seurassa myös kokkailun päätyttyä. Mukaan voi ilmoittautua seuraavan linkin kautta 4.6.2012 mennessä

Ilmoittautuminen on sitova, sillä mukaan mahtuu vain rajallisesti makumatkailijoita!

Lämpimästi tervetuloa mukaan!