Viikko yhtä juhlaa

Retu ja oppilaatTällä viikolla juhlatamineet on vedetty päälle pariinkin kertaan. Keskiviikkona järjestettiin 4-luokkalaisten yhteiset pikkujoulut. Auditorio täyttyi innokkaista vanhemmista ja muista lasten läheisistä. Tippa tuli varmasti linssiin muillakin kuin meillä opetusharjoittelijoilla, nelosluokkalaisten pyörähdellessä lavalla vanhojen tanssien tahtiin upeat juhlavaatteet päällään.  Tuntui hienolta nähdä konkreettisesti monen viikon työn tulos. Saimme olla ylpeitä pienistä oppilaistamme; tanssit sujuivat erittäin hyvin. Oppilaiden tanssi- ja lauluesitysten jälkeen oli vuorossa pientä purtavaa ja yhteislaulua.

Tänään on vuorossa koulun Itsenäisyyspäivä-juhla. Hetken kuluttua alkavalla liikuntatunnilla kertaamme vielä kerran esitettävät tanssit läpi, jonka jälkeen ne tanssitaan koko koulun edessä. Tämä on jännä paikka oppilaillemme, mutta keskiviikon esityksen perusteella saamme tänäänkin nähdä taidokasta tanssia.

Nyt kiireesti liikuntatunnille ja sen jälkeen juhlahumuun!

-Retu ja Pyry