Kontakta oss via formuläret eller rulla ner sidan!

Produktionsteamet

Johannes Kananen

Ansvarslärare
    johannes.kananen@helsinki.fi

Johannes är universitetslektor för det ”breda sökmålet” (kandidatprogrammet i samhällsvetenskaper) vid Soc&kom, och kommer att fungera som ansvarslärare då Samhällsvetenskapernas förunderliga värld går för första gången under våren 2021. Johannes har deltagit i digitaliseringen av flera kurser, och har också ansvarat för den interna piloteringen av kursen.

Harry Lunabba

Kursansvarig under produktionen, ordförande för Soc&koms digiarbetsgrupp

harry.lunabba@helsinki.fi

Harry är en av Soc&koms mest digi-entusiastiska lärare, och tror på att universiteten i framtiden kommer att anställa producenter som en helt vardaglig sak. Harry har ansvarat för framtagandet av det mesta av kursnes pedagogiska innehåll. Förutom sammanställandet av kursinnehållet står han värd för kursens videor.

Christian Lindblom

Expert i nätpedagogik
    christian.lindblom@helsinki.fi

Christian ansvarar för den digitala lärmiljö som titta-in-kursen bor på. Utöver införskaffandet och uppehållandet av digitala verktyg och material har Christian också varit delaktig i kursens ljudproduktion.

Mats Söderman, John Lönnfeldt och Nino Poppius

Producenter

Flera personer har medverkat i filmningen och klippet genom produktionens gång. Förutom prova på-kursen arbetar producenter också med Soc&koms journalistiklinje, där de lär ut praktiska mediafärdigheter till de studerande.

Alexander Zilliacus

Projektsekreterare

Alexander har huvudsakligen arbetet med uppgifter kring digitalisering av undervisningen, och har medverkat i de flesta projekt av denna natur som sker på Soc&kom. I prova på-kursen har han ansvarat för administrativa uppgifter.

Anna Henning-Lindblom

Tidigare ordförande för Soc&koms digiarbetsgrupp

Anna var ordförande för Soc&koms digiarbetsgrupp under produktionsprocessen, och ansvarade för projektets finanseringensansökan, start, digitalisering i övrigt mm.