Walkable City Panel Discussion at the Night of the Sciences, 25.1.2024

I participated in a panel discussion on the walkable city at the Puistokatu venue, together with Veera Moll, Taru Niskanen, and Johanna Vuorelma. The discussion was part of the Night of the Sciences program in Helsinki, 25 January.

Thanks to fellow panelists and everyone who attended!

Brief description in Finnish below

Tilaisuus alkaa tutkijapaneelilla, jossa keskustellaan käveltävän kaupungin kehittämisestä ja siihen liittyvistä kamppailuista. Paneelin jälkeen luvassa on tutkimuksellinen esitys kriittisestä kaupunkikävelystä situationistisena vastarintana.

Puistokatu 4 X Tieteiden yö: Käveltävä kaupunki poliittisena kysymyksenä

AIKATAULU

klo 19–20.15: Käveltävä kaupunki poliittisena kysymyksenä  -paneelikeskustelu

Keskustelemassa ovat yliopistonlehtori, dosentti Lieven Ameel (Tampereen yliopisto), väitöskirjatutkija Veera Moll (Aalto-yliopisto), akatemiatutkija, dosentti Tiina Männistö-Funk (Turun yliopisto) ja arkkitehti, väitöskirjatutkija Taru Niskanen (Aalto-yliopisto). Keskustelun puheenjohtaa yliopistotutkija Johanna Vuorelma (Helsingin yliopisto).