Jännitys tiivistyy

Viimeinen viikko ennen Piilopuiston ovien avautumista on käynnistynyt! Julisteita on alkanut näkyä katukuvassa, ohjelmarunko tarkentua ja makasiini näyttää urbaanilta puistolta.

julistepiilossaJulisteita kaduilla. Kuvaaja Rami Ratvio.

Piilopuiston esiintyjäkaartiin on kiinnitetty esimerkiksi Salsa de Pato -ryhmä, jonka sanotaan olevan Suomen valkoisin latino-bändi. Huhtikuussa 2014 kokeilun kautta syntynyt ryhmä koostuu opiskelijoista ja opiskelijamielisistä nuorukaisista, jotka haluavat nostattaa hymyn kuulijoiden kasvoille. Mahtavaa meininkiä varmasti siis luvassa!

salsa kuvaSalsa de Pato. Kuva Olli Paukkerilta.

Naurujooga on yksi joogamuodoista, joita Piilopuistossa pääsee harrastamaan. Joogaa tulee ohjaamaan Hazel Salminen, joka on sertifoitu naurujoogakouluttaja. Hän on ohjannut naurujoogaa yli neljä vuotta ja kouluttautunut ohjaajaksi Intiassa, naurujoogan kehittäjä Madan Katarin ohjauksessa. Naurujoogatunnin aikana tehdään alkulämmittelyjä, nauru- ja hengitysharjoituksia ja lopuksi rentoudutaan. Joogatunti rentouttaa, virkistää sekä toivon mukaan myös naurattaa! Mukaan ei tarvita muuta kuin lämpimät vaatteet ja vesipullo. Piilopuistosta löytyy joogamattoja lainaksi, mutta jos oma matto löytyy, nappaa sekin mukaan. Lisätietoja Salmisesta ja naurujoogasta voi lukea tästä.

Lisää tietoa ohjelmanumeroista ja esiintyjistä tulossa tällä viikolla!