VIKLO 5.3. Plagiaatintunnistusjärjestelmä opinnäytetyön ohjaajan näkökulmasta

Kevään ensimmäisen VIKLO-kahvilan aiheena Plagiaatintunnistusjärjestelmä ja sen käyttö opinnäytetyön ohjauksessa sekä tarkistuksessa.

Viikin kampuksella tiistaina 5.3.2013 klo 14:15 – 16. Ilmoittautuneille kahvit klo 14.00 alkaen.

Verkkopedagogiikan asiantuntija Pauliina Kupila Opetusteknologiakeskuksesta esittelee Helsingin yliopiston plagiaatintunnistusjärjestelmän toimintaperiaatteita ja käyttöä ohjauksessa. Alustuksen pohjalta keskustelemme aiheesta ja mietimme plagiaatintunnistusprosessin toteuttamista omassa yksikössä.

Tausta: Rehtorin päätöksellä 11/2013 kaikki Helsingin yliopiston pro gradu  -tutkielmat tarkistetaan 1.8.2013 alkaen Urkund-järjestelmässä. Tämän lisäksi  tiedekunnat voivat tehdä omia päätöksiä siitä, miten järjestelmää tullaan käyttämään omassa tiedekunnassa.

Paikka: Seminaarihuone, Oppilasrakennus (“Tähkä-rakennus”), 2 krs., Koetilantie 7. (Huom. Osallistujamäärän mukaan saatamme siirtää tilaisuuden suurempaan tilaan.  Ilmoittautuneille lähetetään tällöin tieto uudesta paikasta sähköpostitse.)

Ilmottaudu verkkolomakkeella torstaihin 28.2. mennessä:

TERVETULOA!