Unitube-koulutusta

UniTube-koulutusta tarjolla!

AV-tukitiimi järjestää kevään aikana kaksi koulutustilaisuutta, joissa tutustutaan UniTube-salien käyttöön. Opitaan tallentamaan ja suoratoistamaan luentoja. Tilaisuudet ovat vapaamuotoisia, ja niihin voit tulla ilmoittautumatta. Kukin tilaisuus kestää noin tunnin ja sisältää tietoiskun UniTuben toiminnasta ja käytöstä sekä aikaa myös vapaalle keskustelulle ja kysymyksille.

UniTube-koulutusten ajat ja paikat

• 2.5. klo 10-11 Biokeskus 1:n oppimiskeskuksessa, sali 1401 (ent. Impact Factory)
  • 16.5. klo 14-15 Metsätieteiden talossa, B-talo sali 108 (Ls 3)

Tarvitsetko tukea opetuksen suoratoistoon ja tallentamiseen? Vielä ehdit tehdä digiloikan syksyn opetukseesi AV-tuen avulla! Tavoitat tiimin sähköpostitse osoitteesta viikki-av@helsinki.fi sekä päivystyspuhelimesta arkisin klo 9 – 16 puh. 040 631 0030. Lisätietoja palvelusta Viikin opettajien tukiblogissa

Training in the UniTube lecture halls!

During spring 2018, the AV-support team will organize two training events in the UniTube lecture halls. We will cover the basic functionalities of UniTube: lecture streaming and recording. These events are open for all faculty and staff, and no prior enrolment is needed. The duration of each event is approximately one hour. The events consist of a brief introduction to UniTube’s functionalities and use, as well as free discussion and a question-answer session.

Training in the UniTube lecture halls, times and locations:

• 2.5. at 10-11 Biocenter 1 (learningcenter) hall 1401
  • 16.5. at 14-15 Metsätieteiden talo, B building, hall 108 (Ls 3)

Do you need support with streaming and recording your lectures? There is still time to make your personal “digital leap” (digiloikka) before the fall semester starts, with the help of AV-support! You can contact the AV-support through e-mail at viikki-av@helsinki.fi and during week days between 9 – 16 via phone: +358 40 631 0030. More information about the AV-support, please see: Viikin opettajien tukiblogi