Moodle-työpaja 21.1.2011

Moodle-työpaja Viikissä 21.1.2011 klo 9.15 – 11.45

Jos Moodle on sinulle jo tuttu, mutta kurssialueen kehittäminen omin neuvoin tuntuu työläältä tai hankalalta, tai olet epävarma jonkin asian toteutuksesta, tule ohjattuun Moodle-työpajaan. Työpajassa käymme yhdessä läpi Moodlen toiminnallisuuksia osallistujien toiveiden mukaan ja rakennamme osallistujien kurssialueita. Vetäjänä Outi Valkama, mmtdk.

Työpaja on suunnattu Viikin tiedekuntien opettajille, joilla on Moodle tutuksi -kurssin suoritus tai vastaavat tiedot sekä alkamassa kurssi, jolla hyödynnetään Moodlea. Uusien verkko-opettajien kannattaa ensimmäiseksi käydä Moodle tutuksi -kurssi tai Moodlen perusteet.

Kerro ilmoittautuessasi toiveista ja tarpeistasi, jotta pystymme huomoioimaan ne työpajan suunnittelussa. Työpajaan otetaan enintään 10 osallistujaa, jotta jokaiselle jäisi mahdollisuus saada myös yksilöllistä ohjausta oman kurssinsa rakentamiseen liittyen.  Paikka Infokeskus Koronan (Viikinkaari 11) pohjakerroksen atk-luokka 170.

Ilmoittautuminen viimeistään sunnuntaina 16.1.2011 verkkolomakkeella https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/24288/lomake.html. Osallistumistiedot lisätään myös yliopiston koulutustietokanta (Henkkaan).