Seita saapuu Helsinkiin!

Helsingissä pöhisee!

Turun yliopiston folkloristiikan, kansatieteen ja uskontotieteen ainejärjestö Seita järjestää keväisen Helsinki-ekskursion, ja NEFA-Helsinki ry on tietenkin mukana! Järjestämme Seitan, NEFAn ja Mythoksen yhteistä ohjelmaa, jossa on mahdollisuus verkostoitua tai muuten vaan tavata turkulaisia opiskelijatovereitamme!

Tapahtuman Facebook-sivulla infoa: https://www.facebook.com/events/393934814324066/

PERJANTAI 31.3.2017

Klo 12-14 Suomalaisen Kirjallisuuden Seura-arkistovierailu, Hallituskatu 1

Klo 14-16 Helsingin kaupunginmuseo, opastettu kierros klo 14:00 alkaen, Aleksanterinkatu 16

Klo 16:30 Kokoontuminen Tuomiokirkon portailla (Senaatintorin puolella), josta jatkamme Ylioppilasaukion Unicafeen (Mannerheimintie 3 B eli Kaivopiha) ruokailemaan.

Klo 18 Thirsty Scholar, Fabianinkatu 37 (kulku myös Topelian sisäpihalta). Baarikierroksen aloituspiste josta Seita, Mythos ja Nefa jatkavat matkaansa Helsingin yöhön! Hox: Scholariin voi saapua myös aikaisemmin!

Baarikierroksen siirtymiä ja paikkoja päivitellään illan jatkuessa tuolla ylempänä mainitussa Facebook-tapahtumassa, joten seuraan voi liittyä myöhemminkin.

LAUANTAI 1.4.2017

Klo 11: Järjestöjen yhteinen brunssi, Uusi ylioppilastalo, Mannerheimintie 5 A