Tentit koronatilanteessa / Exams under the corona situation

Hyvät Kumpulan opiskelijat /
Dear students in Kumpula,

The Faculty of Science has published a page on exam arrangements under the corona situation:

We hope that the page is useful when planning studies for the rest of the spring. The page contains both some general principles as well as links to programme-specific lists of exams or alternative forms. The new page is also linked to the campus instructions.

ML-tdk on julkaissut perjantaina uuden sivun koronan aikaisista tenttijärjestelyistä. Sivulle on linkki myös tiedekunnan koronaohjesivulta.

Sivulle on koottu lyhyesti yleisiä periaatteita ja ohjeita tenteistä ja niitä korvaavista järjestelyistä sekä linkit kunkin ohjelman järjestämiin tentteihin ja muihin suoritusmahdollisuuksiin.

Toivottavasti näistä tiedoista on apua loppukevään suoritusten suunnittelussa. Tämä uusi sivu on koulutusohjelmien ja tiedekunnan vastaus opiskelijoiden esiin nostamaan huoleen suoritusmahdollisuuksista ja niistä tiedottamista.

Kurssin/tentin vastuuopettajaan kannattaa olla reippaasti yhteydessä, etenkin jos suoritusmahdollisuutta ei ole listattu tai jos suorittamisesta on jotain kysyttävää. Tarvittaessa yhteyttä voi ottaa myös ohjelman johtajaan.

Ohjelmia puolestaan pyydetään päivittämään omia tenttilistojaan sitä mukaa, kun uusia suoritusmahdollisuuksia päätetään tarjota. Matematiikan kandi- ja maisteriohjelmat näyttävät erittäin hyvää esimerkkiä tarjoamalla nyt jo suuren valikoiman erillistenttejä eri muodoissa!

Toivotan kaikille tsemppiä nelosperiodin loppurutistukseen sekä vastuullista vapun viettoa!

I wish you all success in your studies and fun but responsible Vappu celebrations!

Haba

Hannu Toivonen
Professor, Vice-Dean, Faculty of Science
University of Helsinki, Finland