Uusi versio: tenttivastausten julkaisu ja kysymysten siirto Moodlesta

Examinariumista otetaan käyttöön uusi versio 6.2. keskiviikkona 23.8.

Tentaattorilla on nyt mahdollisuus julkaista opiskelijoille hänen kysymyksensä ja vastauksensa automaattisesti tentin arvioinnin yhteydessä.

• Päätös julkaisusta on tehtävä ennen ensimmäisen tenttivastauksen lukitsemista, jotta kaikki tentin suorittaneet ovat tasavertaisessa asemassa. Julkaisua ei myöskään voi ottaa tämän jälkeen pois käytöstä.
  • Movalintakysymyksissä opiskelijat näkevät kysymystekstin ja valitsemansa vastausvaihtoehdot.
  • Asetus löytyy uudelta välilehdeltä ”Arviointiasetukset”, johon siirtyi myös valinta kokonaissuoritus / osasuoritus.

Toisena uutuutena Moodlesta on mahdollista siirtää essee- ja monivalintakysymyksiä Examinariumiin joko yksitellen tai yhden kategorian kysymykset kerralla. Katso tarkemmat tiedot EXAM-konsortion ohjeista (luonnos). Siirron jälkeen kysymykset kannattaa tarkistaa.