EXAM Akvaariorakkautta? -webinaari Omakonetentistä pe 19.3.

Tervetuloa kuulemaan sähköisen tenttimisen uusimmista tuulista EXAM Akvaariorakkautta? -webinaareissa. Seuraava webinaari järjestetään perjantaina 19.3. klo 13.15–14.30.

EXAM-tenttiminen on laajenemassa korkeakoulujen tenttiakvaarioista opiskelijoiden omille koneille. DigiCampus Arvioinnin kehittäminen -osahankkeessa kehitetyn EXAM Omakonetentti-toiminnallisuuden ensimmäiset pilotit ovat parhaimmillaan käynnissä.

Webinaarissa korkeakoulujensa Omakonetentti-pilotin kokemuksia jakamassa Liisa Kallio Jyväskylän yliopistosta sekä Mikko Lammi Tampereen yliopistosta.
Webinaari pe 19.3. klo 13.15–14.30, Paikasta riippumaton EXAM-omakonetentti

Zoom-linkki: https://cscfi.zoom.us/j/365158359
Puheenvuoro 1: Liisa Kallio, Jyväskylän yliopisto
Puheenvuoro 2: Mikko Lammi, Tampereen yliopisto

Ajankohtaisimmat tiedot tulevista webinaareista sekä aiempien webinaarien tallenteet löytyvät EXAMin verkkosivuilta e-exam.fi/webinaarit/.

EXAM Akvaariorakkautta? -webinaarit järjestetään osana DigiCampus-hankkeen Arvioinnin kehittäminen -osahanketta. DigiCampus on opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama korkeakoulutuksen kehittämishanke.