Miksi opiskelijat eivät näe tenttiäni Examinariumissa?

Eivätkö opiskelijat pääse varaamaan tenttipaikkaa tenttiisi?
Tämä voi johtua useammasta asiasta:

1. Tenttiperiodi on Examinariumissa päättynyt. Tentti on tällöin Examinariumissa arvioidut / arkistoidut tentit –sivulla.
    Pidennä tenttiperiodia ja tarkista samalla kohdat 2 ja 3.
  2. Tenttiä ei ole liitetty Sisussa olevaan toteutukseen.
    Avaa tentin asetukset ja tarkista, että opintojakson nimessä on myös toteutuksen nimi ja kesto. Jos ei ole, hae toteutukset kirjoittamalla opintojakson koodi uudelleen ja valitse sopiva toteutus. (Ks. oheinen kuva)
  3. Tentti on liitetty Sisussa jo päättyneeseen toteutukseen.
    Avaa tentin asetukset ja tarkista päivämäärä Opintojakson nimi-riviltä. Hae voimassaolevat / pian alkavat toteutukset kirjoittamalla opintojakson koodi uudelleen ja valitse uusi toteutus. (Ks. oheinen kuva)
  4. Opiskelija ei ole ilmoittautunut Sisussa oikeaan toteutukseen tai ilmoittautumista ei ole hyväksytty. Ohjeista opiskelijaa ilmoittautumaan siihen toteutukseen, joka opintojakso-kohtaan on valittu.

Esimerkki hakutuloksesta Examinaroumissa kurssikoodilla.