Hallituksen kokous 17.2.2016

Hallituksen kokous 3/2016, pöytäkirja

Aika: Keskiviikko 17.2 klo: 18.45

Paikka: Weber

Paikalla hallituksesta: Petteri Salo, Ville Markkanen, Sara Näätänen, Nea Tiililä, Antti Komu, Veikko Walta, Matias Topo, Elli Taimela, Roope Jääskeläinen, Meeri Seppä, Sara Syvälahti, Olli-Pekka Viitaharju, Sara Kurppa, Arto Salo (kohdasta 10) ja Ville Pottonen (kohdasta 10)

Muut: Joona Widgrén, Miska Widgrén

Poissa: Pyry Lehtonen, Tuomas Markkula, Vili Vanhala, Alec Hölttä, Tatu Räsänen, Julius Rissanen, Hanna Sandell,

1.Kokouksen avaaminen

-Puheenjohtaja avasi kokouksen 18.49.

2.Laillisuus ja päätösvaltaisuus

-Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3.Esityslistan hyväksyminen

-Hyväksyttiin esityslista.

1. Edellisen pöytäkirjan hyväksyminen

-Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja.

1. Talous

Selvitetään Statukselta, onko Alinan maksu hoidettu. Matias ei ole vielä saanut kaikkia statussitseihin liittyviä kuitteja. Sovitaan, että jatkossa kuitit tapahtumista toimitettava nopeammin Matiakselle. Taloustilanne on hyvä.

1. Toiminta

6.2. Menneet tapahtumat

• 2 Yhteislähtö pikkulaskiaiseen

-25 osallistujaa. Tapahtuma meni hyvin, lippujen myynnissä pientä sählinkiä.

• 2 Super bowl

-15 osallistujaa, joista kaikki KTTO:sta. Peli ei ollut kovin jännittävä, mutta tapahtuma oli onnistunut.

• 2 Statussitsit

-Sitsit menivät hyvin ja ongelmitta. Sitsaamassa 70 ihmistä, joista 40 KTTO:sta.

• 2 Statussitsien jatkot

-Jatkot onnistuivat hyvin ja osallistujilla oli selvästi hauskaa. Paikalla 90, joista 50 KTTO:sta.

• 2 Kyykkä

-Onnistunut reissu vaikka ainejärjestön lippu katosi. Lipun etsinnät ovat käynnissä.

• 2 KTTO:n ja KY Economicsin yhteisvierailulle Suomen Pankkiin

-Kiinnostava ja monipuolinen excu, paikalla 40 KTTO:laista.

• 2 vuosikokous

6.3. Tulevat tapahtumat

• 2 KY-speksi

-Hyvin hoidossa, Tuomas vastaa lipuista.

• 2 Valtsikan speksi

-Sovittiin, että Sara N. hoitaa lippujen haun jos Tuomas ei ehdi. Tapahtuma on muuten hoidossa.

• 3 Kaverisitsit

-Toivotaan, että mahdollisimman moni hallituslainen pääsee paikalle auttamaan järjestelyissä. Spammataan eventtiä vielä lisää, jotta saadaan paljon osallistujia.

-Suunnittelukokous maanantaina 22.2.

• 3 Vierailu valtiovarainministeriöön

-Mielenkiintoinen excu tulossa. Exculla on vielä tilaa.

• 3 Sählypeli moodia vastaan.
  • 3 Kuppalahengailu T-klubin kanssa

-Hoidetaan tavallisella kuppalakaavalla.

• Palautetilaisuus alustavasti 11.3.

-Ollaan Tiilaan yhteyksissä ajankohdasta.

• Kansissitsit

-Päivämäärää ei ole lyöty lukkoon. Casa on täyteen varattu maalis- ja huhtikuussa. Saha ja yläkertsi on nyt varattu alustavasti sitsejä varten. Mietitään vielä kumpi olisi sopivampi tila. Yläkertsi 2.4 sai kannatusta.

• Opintomatka

-25.5 Ohjelmassa vierailu Puolan keskuspankkiin ja tutustuminen Suomen kauppakamariin.

-Matkalippuja ei vielä hankittu.

-Tehdään mainos matkasta kapitaaliin.

1. Posti

Sihteeri ei ehtinyt hakea postia, se haetaan huomenna.

1. Alumniasiat

Kanniaiseen yritetty ottaa yhteyttä. Alumnisitsit kesäkuun alussa, todennäköisesti 11.6 lauantaina sivistyksellä.

1. Tiedotus ja web-asiat

Pöytäkirjat ja puutuvat logot lisätty nettisivulle.

1. Yrityssuhteet

-26.4 Dansken marketsille excu KY economicsin kanssa. Kattava excu tulossa.

-Vierailukohteisiin liittyen tullut paljon toiveita, etenkin konsulttifirmoihin haluttaisiin päästä tutustumaan.

-YKK:lta saatu sponssia messuja varten.

– Messujen tila on varattu. Tilana toimii 7.10 Kattilahalli.

-Järjestetään ensi viikolla kokous messuihin liittyen. Siellä on tarkoitus sopia tarkemmin kuka hoitaa mitäkin tehtävää messujen järjestelyssä.

1. Opintoasiat

KTTO:n listalle on lähetetty kysely sopivasta tiedotuksen tasosta isoon pyörään ja muuhun toimintaan liittyen. Sovittiin Petruksen kanssa, että Petrus kirjoitta tukiprujut todennäköisyyslaskenta II -kurssille ensi kevääksi.

1. Urheilu

Moodia vastaan sählypeli 19.3. Footsal pelit tulossa 16 ja 18.3.

-Keväällä luvassa jalkapalloa. Voo:n urheiluvastaavan kanssa ollut puhetta, että syksyllä järjestettäisiin sählypelit Voo:ta vastaan.

1. Tuutorointi

Haastattelut tiistaina 19.3 klo. 9-11. KTTO:lta tuli hyvin hakijoita.

1. Toimikunnat
  • Vuosijuhlat

-Kiltasali varattu, tila ja menu vaikuttavat hyviltä. Ollaan menossa katsomaan tilaa vielä paikan päältä.

-Ei tiedetä vielä järjestetäänkö jatkot ja sillis yhteistyössä median kanssa kuten viime vuonna, sillä Median ei ole vielä päättänyt vuosijuhliensa päivämäärää.

1. Kapitaali
  • Miten eka Kapitaali edistyy

-Kapitaali edistyy hyvin, juttujen deadline meni jo, muutamaa juttua odotellaan vielä. Sitä seuraava kapitaali on tulossa vapuksi ulos.

-Selvitetään onko mahdollista ostaa taitto-ohjelma täsmäkuukausille, jotta taiton saa tehtyä kotikoneella. Sovittiin, että ostetaan ohjelma ainakin ensimmäiselle kuukaudelle, jotta taittoon perehdytys olisi helpompaa.

1. Muut esille tulevat asiat
  • järjestö- /airutnauha

-Ehdotetaan, että hankittaisiin KTTO:lle oma järjestönauha. Sovittiin, että tilataan aluksi 100m nauhaa, koska lisä opiskelukrääsä ei voi tehdä pahaa. Ville lupasi selvittää asiaa.

1. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

-Sovitaan kokouksen päivämäärä myöhemmin doodlessa.

1. Kokouksen päätös

-Puheenjohtaja päätti kokouksen 19.49.