Hallituksen kokous 13.6.2015

Hallituksen kokous 7/2015, pöytäkirja

Aika: Lauantai 13.6. klo: 16.00

Paikka: Kuppala

Paikalla: Joona Widgrén, Sini Liukkonen, Iida Piippo, Juho Heinisuo (kohdasta 10), Jyri Yli-Villamo, Maaria Koski, Pyry Lehtonen, Ville Markkanen, Antti Orlimo, Tuomas Markkula, Antti Komu, Vili Vanhala, Veikko Walta (kohdasta 6.2)

Poissa: Adam Saada, Lauri Jauhiainen, Nea Tiililä, Alec Hölttä, Sara Näätänen, Nea Hänninen, Ville Pottonen, Mattias Lagerspetz

1. Kokouksen avaaminen

-Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 16:16

2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus

-Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi

3. Esityslistan hyväksyminen

-Hyväksyttiin esityslista

4. Edellisen pöytäkirjan hyväksyminen

-Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja

5. Talous

-KTTO:n taloudellinen tilanne hyvä, muutamia kuitteja puuttuu eri tapahtumista, Vujujatkojen paikasta maksettu puolet, itse vujujen paikasta ei vielä, HYY:ltä saatu järjestölehteä varten avustusta ja toiminta-avustusta

6. Toiminta

6.1. Menneet tapahtumat

• 27.4. PrePreVappu (Mana)
    -Ihan kiva tapahtuma, paikalla 13 KTTO:laista.

• 28.4. PrePre Jappu (Jallunvalajien kanssa)
    -KTTO:lla vahva 36 hengen edustus, tapahtuma onnistu ja fiilikset hyvät. Kaikilla oli kivaa.

• 27.4. – 1.5. Vappu
    -KTTO:lla ei vastuita pre-tapahtumia lukuunottamatta eli itse vappu meni järjestön osalta hyvin ja mukavissa merkeissä. Beerpong-mestarit saunottivat poikaa kohtalaisen paljon.

• 7.5. Valtsikan karnevaalit
    -Tarvitaan osallistujia suunnittelukokouksiin ja muuhun ensi vuonna, paikalla KTTO:sta 12.

• 9.5. Kannun vujut
    -Hyvät juhlat, 20 KTTO:laista

• 9.5. Kannun vujujatkot
    -Vujuilta tulleet jatkoivat menoa Bottalla, lisäksi muutama lisää, noin 25 KTTO:laista paikalla

• 10.5 Kannun sillis
    -Laiva hyvä paikka, 15 selvisi sillikselle.

• 21.5. Etla XQ
    -Hyvä perusexqu, 20 osallistujaa. Tarjoilut hyvät ottaen huomioon exqukohteen olevan tutkimuslaitos.

• 26.5 Pääsykoebileet
    -Yllättävän paljon porukkaa, osallistujia arviolta 77, joista KTTO:laisia n.30. Tulevien KTTO-laisten määrä vielä arvoitus koska ei varmuutta ketkä pääsevät sisään.

• 5.6. Alumnien kesäjuhlat
    -38 sitsaamassa, tarjoilemassa halltuslaisia tarjoilemassa joten 48 yhteensä paikalla. Järjestelyt sujuivat hyvin ja tapahtuma oli kokonaisuudessaan onnistunut.

6.2. Tulevat tapahtumat

• Kesä
  • Fuksien orientoiva viikko

-Ensimiitti 15.8, KannuGames 22.8, Märäthön varmasti ohjelmassa, tutkitaan orientoivan viikon tiistaille Sivistystä. Peli-ilta (Mascot) suunnitteilla, Mökki varattu 10-11.9. Fuksiaiset 1.9, Kaiku varattu jatkopaikaksi.

7. Posti
-Ei mitään ihmeellistä.

8. Alumniasiat

-Alumnisitsit oli ja meni, oli kivaa. Leena Mörttistä kysytty alumnisarja-hommaan (Kapitaalia varten)

9. Tiedotus ja web-asiat

-Hiljaista on ollut. Nettisivut ovat toimineet.

10. Yrityssuhteet

-Pottonen hoitaa syksyn McKinsey-exqun, toivottiin vielä lisää yritysvierailuja syksylle.

11. Opintoasiat

-Yksi kokous mennyt ja siellä oppiaine ilmoitti oman kantansa sisään otettavien määrään. Uusille maisterisvaiheen opiskelijoiden ohjauksesta toivottaisiin neuvoja syksyllä.

12. Urheilu

-Kevään futissarja meni miten meni, koska kaikilla jotain menoja ja nilkat kaikilla hajalla samaan aikaan, syksylle toivotaan parempaa menestystä. Tuutoreiden toivottiin rummuttavan FC KTTO:ta uusille fukseille, eli fuksiaisissa todennäköisesti KTTO:n rasti. Puhuttiin syksylle vierailua esimerkiksi lätkämatsiin. Jukolassa joukkue, Sulkavan soutuihin ei ilmoittauduttu. Mahdollisesti joku keilaus-, megazone- tai joku muu tapahtuma, joko oman ainejärjestön kanssa tai sitten muiden kanssa yhteistyössä. Muita ainejärjestöjä aina kiva haastaa.

13.Kulttuuri

-Kulttuurivastaava ei paikalla, ei menneitä kulttuuritapahtumia.

14. Tuutorointi

• Ensimiitti 15.8

-Perinteikkäissä merkeissä mennään, Kuppala varattu jatkopaikaksi.

15. Toimikunnat

• Vuosijuhlat

-Catering päätetty. Median kanssa yritettävä kokoustaa ennen fuksien orientoivaa viikkoa, jotta saadaan asiat hoidettua.

16. Kapitaali

• Fuksikapi

-Fuksikapitaali saatava valmiiksi ajoissa ennen postitusta uusille. Ei aloitettu, suunniteltu kyllä.

17. Muut esille tulevat asiat

• Biletoimikunnan tilanne

-Yritetään saada syksyllä tehtyä, jotta saadaan uusia fukseja rekryttyä. Viinitasting suunnittelun yhteydessä mahdollinen.

• Jäsenrekisteri

-Saatava valmiiksi ennen uusien fuksien tuloa. Uusi lomake KTTO:n ja Kannun nettisivuille.

• Keskustellaan syyslukukauden ideoista

-Varmoja: Roomalaiset, Vujut, Kähmintäsauna jne. Viinitasting olisi hyvä. Viskiklubi herännee syksyllä. T-klubin kansisristeily todennäköisesti mukana mutta KTTO:lla ei järjestelyvastuuta. Ilmarinen oli kiinnostunut exqusta, puhuttiin myös Suomen pankista ja valtiovarainministeriöstä, samoin muita exqupaikkoja ehdoteltiin ja yritettiin aktivoida porukkaa. Töitä ja kaljaa -tapahtuma koettu merkityksellisemmäksi kuin tiedettä ja viiniä. Yritetään saada vujuviikolle muitakin tapahtumia kuin itse vujut (kulttuuria, urheilua, exqu?). Ideointi ja valmistelu aloitettava jo kesällä, jottei syksyllä olla täysin tyhjän päällä. Vujuille tarvitaan sponsseja.

18. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

-Pyritään pitämään seuraava kokous kesän lopulla ennen fuksitapahtumia. Tarkka päivä sovitaan myöhemmin.

19. Kokouksen päätös

-Puheenjohtaja äätti kokouksen 17:00