Hallituksen kokous 13.8.2015

Hallituksen kokous 8/2015, esityslista

Aika: Maanantai 13.8. klo: 19.00

Paikka: Beauvoir

Paikalla: Joona Widgrén, Sini Liukkonen, Iida Piippo, Ville Pottonen, Mattias Lagerspetz, Juho Heinisuo, Nea Hänninen, Maaria Koski, Ville Markkanen, Adam Saada, Sara Näätänen, Nea Tiililä, Tuomas Markkula, Antti Komu, Vili Vanhala, Veikko Walta

Poissa: Jyri Yli-Villamo, Pyry Lehtonen, Alec Hölttä, Antti Orlimo, Lauri Jauhiainen,

1. Kokouksen avaaminen

Puheenjohtaja avasi kokouksen 19:02

2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi

3. Esityslistan hyväksyminen

Hyväksyttiin esityslista

4. Edellisen pöytäkirjan hyväksyminen

Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja

5. Talous

Sponsseja ja tukia saatu, maksuliikennettä ei kesän johdosta ollut erityisemmin. Rahaa on tilillä jonkin verran. Ei erääntyviä maksuja tässä vaiheessa.

6. Toiminta

6.1. Menneet tapahtumat

• Kesä

Sateinen, kylmä ja vähäluminen.

6.2. Tulevat tapahtumat

• 14.8 Viimeisen fuksipäivän bileet

Avoin kaikille vaikka varsinaisesti 2014 syksyn fukseille. Vanhemmat tieteenharjoittajat tervetuleita.

• 15.8 Ensimiitti

Neljältä fuksien miitti mantalla, Kuppalaan siirrytään arviolta seitsemältä. Saatava kuljetettua tarpeellista tavaraa Kuppalaan.

• 22.8 KannuGames

Tuutorit varsinaisesti, muillakin lupa tulla. KTTO ei järjestä mitään vaan luottaa Kannun hoitavan tapahtuman.

• Fuksien orientoiva viikko

• 25.8 selvä tiistai, Ida Aalbergin saunalla.

• 26.8 Mascot varattu peli-iltaa varten.

• 27.8 Jokin urheilutapahtuma, oletettavasti norsupalloa.

• 28.8 Märäthön. Perinne. El clasico.

• Roomalaiset. Otettava VOOhon yhteyttä ja selvitettävä järjestetäänkö tapahtuma.

7. Posti

Sihteeri unohti. Taas.

8. Alumniasiat

Alumni-illallinen, KTTO auttaa alumniyhdistystä järjestelyissä. Mörttistä haastatellaan Kapitaaliin.

9. Tiedotus ja web-asiat

Vanhaa tietoa poistettu, uutta lisätty ja infoa päivitetty. Jäsenrekisterin tilanne selvitettävä.

10. Yrityssuhteet

• Excuja tarvitaan, keväällä oli liian vähän!

• Vuju-sponsoreita

Hyödynnetään viime vuoden sponssiehtoja, varsinkin näkyvyyden kannalta. Pieniäkin sponsseja otetaan vastaan, muttei tarjota mitään vastineeksi jos sponsorisumma alle minimin.

• Nordealta (Markets) otettu yhteyttä, sovitaan excu syksylle.

• MacKinsey lupaillut että KTTO tervetullut exculle, päivämäärä sovittava.

• Valtiontalouden tarkastusvirasto mainittu mahdollisena kohteena, samoin Evli

11. Opintoasiat

Kesällä ei tapahtunut mitään erikoista asioihin liittyen, uudet kurssit löytyvät WebOodista, rahoituksesta kuulemma tulossa räätälöity kurssi, Pyry pitää fukseille opintoinfon. Analyysin tukikurssin paikka ja aika muuttuneet, mutta Fuksikapiin päätyi vanha tieto. Lokakuun lopulle tai marraskuun alkuun tiedettä ja viiniä -tapahtuma mahdollisesti.

12. Urheilu

• Syksyllä futissarja, ja jokavuotinen salibandyottelu VOO:n kanssa. Kysytty jääkiekkoseuroilta mahdollisuuksia päästä katsomaan lätkää. Megazone mahdollista järjestää jos kiinnostusta. Toiveita tullut muun muassa norsusnookerista, ehdotuksia otetaan vastaan mutta toteutukseen tarvitaan riittävästi kiinnostusta.

13.Kulttuuri

• VOOn puolella innokasta yhteistyötä luvassa asioista. Tarkoitus saada syyslukukaudelle jonkinlaisia korkeakulttuuritapahtumia. Limeksen approon hankittava lippuja.

14. Tuutorointi

Hallituksesta Ville kertaa kaksi, Sini, Tuomas, Adam, Nea T ja Vili tuutoreina, lisäksi hallituksen ulkopuolisista Janne Einiö. Hallitukselta tulossa fuksiaisiin rasti. Orientoivan viikon jutut tuutoreilla suht selviä tässä vaiheessa. Facebook-ryhmä luotu, ja sinne jo osa liittynyt.

15. Toimikunnat

Nea T. Hoitaa pahimmat tuutorihommat alta pois ja alkaa suunnitella toden teolla sen jälkeen. Käärmeenpesästä maksettu ennakot, varmistetaan että onko muita, mistä pitää osa maksaa etukäteen.

16. Kapitaali

Fuksikapitaali tehty, postitettu, julkaistu netissä ja kirjoitusvirheitä bongattu. Kapitaalin syksyn numeroista suunnittelupalaveri tulossa, sinne halutaan kaikki edes vähän kirjoittamisesta kiinnostuneet. Seuraavaan Kapiin juttujen dedis jo syyskuun alussa.

17. Muut esille tulevat asiat

• Biletoimikunnan tilanne?

Viinitastingia suunnitellaan, pyritään saada fuksit aktivoitua biletoimikuntaan jotta toimikunta saadaan kunnolla aktivoitua

• Jäsenrekisteri

Uusi lomake saatu.

• Kannun nakki

Todennäköisesti fuksisitseillä syyskuun lopussa. Neljä tai viisi pitää nakittaa hommiin.

• Yhteyttä VOO:hon Roomalaisista

Alinavuoroja vähän, meillä yksi varmasti ja käytetään pikkujouluihin joulukuun 1. viikolla. Mahdollista järjestää, jos VOOlta saadaan vuoro. Heitettiin esille idea roomalaissitseistä.

• Hassuttelusitsejä ei välttämättä järjestetä, lastentarhaopettajien kanssa kaavailtu yhteistyötä mutta sitsipaikkoja vähän, epävarmaa saadaanko järjestettyä.

18. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

Alustavasti 31.8 illalla.

19. Kokouksen päätös

Puheenjohtaja päätti kokouksen 19:44.