Hallituksen kokous 31.8.2015

Hallituksen kokous 9/2015, pöytäkirja
Aika: Maanantai 31.8. klo: 19.30
Paikka: Beauvoir
Paikalla: Joona Widgrén, Juho Heinisuo, Nea Hänninen, Pyry Lehtonen, Ville Markkanen, Antti Orlimo, Sara Näätänen, Nea Tiililä, Antti Komu, Alec Hölttä, Veikko Walta

1. Kokouksen avaaminen
– Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 19.34

2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus
– Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi

3. Esityslistan hyväksyminen
– Hyväksyttiin esityslista

3.5
– Todettiin sihteerin luistavan velvollisuuksistaan ja Juho hoitaa sihteerin tehtävän.

4. Edellisen pöytäkirjan hyväksyminen
– Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja siinä vaiheessa kun oikea sihteeri ne suvaitsi paikalle tuoda.

5. Talous
– Taloudellinen tilanne hyvä. Fuksimökki on maksettu, siitä rahat saadaan myöhemmin.

6. Toiminta

6.1. Menneet tapahtumat

15.8. Ensimiitti
– 42 paikalla, ihmiset nauttivat erilaisista juomista enemmän tai vähemmän mutta mitään ongelmia ei syntynyt ja kaikki meni hyvin.

22.8. Kannu Games
– sää oli hyvä, jopa joidenkin olotilaan nähden liian lämmin. Yhteislähdössä väkeä heikosti, mutta Ruttopuiston kokoontumiseen tuli lisää porukkaa, samoin kuten jatkoille. Yhteensä 40, joista 26 Suomenlinnassa ja loput ilmaantuivat vasta jatkoille. Jatkoilla pientä kärhämää mutta tilanne selvitetty.

25.8. Fuksien saunailta
– Meni oikein hyvin, valehtelematta yli 30 ihmistä paikalla. Saunalta löytyi uima-allas. Uiminen ns. toimii vaikka uima-asua ei olisikaan

26.8. Peli-ilta
– Jengiä paikalla ihan sikana. Yhteensä 42, lisäksi vaihto-oppilaat joille kyseessä ensimmäinen kosketus KTTO:hon. Juho ja Nea voittivat Aliaksen, onnea heille.

27.8. Opintoinfo
– 50 ihmistä! Fuksit tykkää koulusta. Pyry piti infon, Pyry on ihana.

27.8. Fuksien urheilu-jutska
– Fuksit eivät tykkää urheilusta, vain 11 paikalla. Koripallossa tuli hiki.

28.8. Märäthon
– Märkä ja tunteikas, 28 osallistui kierrokselle eli perinne saa jatkoa myös ensi vuonna.

6.2. Tulevat tapahtumat

1.9. Fuksiaiset
– rastit miehitetty, luvassa erinäköisiä tehtäviä
– rastit:
* Dallapé: fc ktto
* Populus: hallitus
* Anton: perinteinen
* Lepakkomies: kapitaali
* Molotow: pantomiimi
* Torkkelinmäen puisto: jotain hauskaa ja tervehenkistä
* Katri Valan puisto: Petankkia ja urheilujuomaa
– Kauppaan ennen alkua, hankittava tarvikkeet.
3.9. Kannun fuksisuunnistus
– Suomen pankilla Manan kanssa. Vaatejonoa ei saa olla, eli ei sitä. Tuutorit päävetovastuussa.

10.9. Fuksimökki
– E-lomake tehty, ei vielä julkaistu. Lasku maksettu, oletettavasti tulossa rankka reissu.

17.9 YKK XQ
– Klo 11, mukaan mahtuu 25 ihmistä. Ensisijaisesti fukseja, jos tilaa jää niin sallittu vanhemmille opiskelijoille.

7.10. Limeksen appro
– Liput hankittu ja ne myydään ilmoittautuneille.

12.10. Roomalaiset
– Kokous 8.9. VOOn kanssa, paikalla niiltä ainakin PJ ja vara-PJ. Mahdollisesti sitsit. Pyritään selviämään pienillä kustannuksilla ja pienellä järjestelyllä.

14.10. Nordea XQ
– Kaiketi Nordea Markets klo 15-17. Ville tekee eventin ja lomakkeen.

14.11. VUJUT
– Bändi nostanut hintoja. Tarjotaan 600e ilman ruokia ja jos eivät suostu, etsitään toinen bändi. Media haluaa pitää silliksen muualla kuin Uudella. Sivistysvuoroja ei ole, joten asiasta pitää sopia. Nea sopii kokouksen asiasta. Tarpeellisia hankintoja tehtävä. Puhuja hommattu, Suomen pankista Hanna F. Askartelukokous järjestettävä.

7. Posti
– Ei ole.

8. Alumniasiat
– Ei mitään

9. Tiedotus ja web-asiat
– Ei kurjuutta kummempaa, pitää huolehtia että niin vanhemmat kuin uudetkin tieteenharjoittajat saavat kutsut eventteihin.

10. Yrityssuhteet
– Ekskuja pari sovittu. Antti ollut yhteyksissä Ilmariseen, mahdollisesti Nordean jälkeen. Vujusponssit menevät vanhan kaavan mukaan, Ville tekee selvityksen nettisivujen mainoksesta.

11. Opintoasiat
– Yhdistetäänkö tiedettä ja viiniä + töitä ja kaljaa? (Lopputulos = kaljaa ja viiniä,) lokakuun lopulle. Puhujia hankittava. 7.9 seuraava opintokokous, Alec huolehtii KTTO-edustuksesta siellä.

12. Urheilu
– Jalkapallosarja alkaa pian. Antti hoitaa meille joukkueen joka voittaa sarjan ylivoimaisesti. Salibandymatsi VOOta vastaan tulossa, budjetti 50€. Päivä pitää sopia, poika kotiin ja poika saunoo. Loppuvuodesta mahdollisesti Megazonea, Karjala-turnaukseen mahdollisesti exqu jos onnistutaan järjestämään.

13. Kulttuuri
– Limeksen appro tulossa, KTTO:lla 40 lippua. Järjestetäänkö kulttuuritapahtuma vujuviikolle? Todettiin Room Escape liian kalliiksi.

14. Tuutorointi
– Kaikki sujuu, fuksit ovat aktiivisia ja pitävät nestetasapainostaan huolta oma-aloitteisesti ja enemmän kuin riittävästi. Sivistys varattava kähmintäsaunaa varten pian.

15. Toimikunnat
– Biletoimikuntaa voisi herätellä

16. Kapitaali
– Deadline jutuille 9.9, pyritään samaan ulos lokakuun alussa.

17. Muut esille tulevat asiat
– Fuksit ilmoittautuneet KTTO:hon ja Kannuun, jäsenrekisteri käytössä.
– Nakkivuoro fuksisitsi ykkösillä, ke 23.9.
* Jossain vankilassa
* Fuksien sitsausvuoro toisena päivänä, to 24.9
* Nakkivuoroon paikalla vähän vaille 11, Alec, Antti, Antti, Ville +joku muu
* Myyjille tulossa kiva ilta
– KY kyselee niitten imagosta
* Audienssipyyntö
* Sidosryhmäselvitys kyltereiden mielikuvasta
* Haluavat keskustella meidän kanssamme 2h
* Jo tällä viikolla
* Tuomas, ulkosuhdevastaava, hoitanee yhteydenpidon.
– Turkulaiset järjestämässä jälleen kansisristeilyä
* 28.-29.10.
* Varmaan jotkut lähdössä
* Tuomas yhteydessä
– KYE hassuttelusitsit, ruuat amerikkalaistyylisestä pikaruokalasta jne.
* Paljon tapahtumia taas syksyllä
* Mahdollinen, jos jaksetaan järjestää
* Ei kai rajoita osallistumisia vuosijuhlille?
* Pikkujoulusitsit KYE:n kanssa tai tammikuussa jotain?
* Tai sitten hallitusten välinen saunailta?
– Järjestetäänkö Manan kanssa jotain yhteistä?

18. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen
– Joona tekee doodlen