Hallituksen kokous 24.11.2015

Hallituksen kokous 12/2015, esityslista

Aika: Tiistai 24.11. klo: 19.00

Paikka: Beauvoir

Paikalla: Joona Widgrén, Sini Liukkonen, Ville Pottonen, Juho Heinisuo, Nea Hänninen, Ville Markkanen, Sara Näätänen, Nea Tiililä, Tuomas Markkula, Antti Komu, Vili Vanhala, Alec Hölttä, Veikko Walta, Antti Orlimo (kohdasta 7.2 alkaen)

Poissa: Adam Saada, Pyry Lehtonen, Maaria Koski, Iida Piippo, Lauri Jauhiainen, Mattias Lagerspetz, Jyri Yli-Villamo,

1. Kokouksen avaaminen

Puheenjohtaja avasi kokouksen 19.01

2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi

3. Esityslistan hyväksyminen

Hyväksyttiin esityslista yhdellä muutoksella, kohdaksi 5 lisättiin Salainen suunnitelma aiheesta pikkujoulut

4. Edellisen pöytäkirjan hyväksyminen

Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja

5. Salainen suunnitelma aiheesta pikkujoulut

Hyväksyttiin pikkujouluissa tehtäväksi gradua varten pilottitesti peliteoreettisista valinnoista eri olotiloissa.

6. Talous

Pikkujoulujen järjestelyihin ja Kapitaaliin menee vielä rahaa, vujujen lopputulosta ei vielä laskettu. Selvitetään rahaston perustamista 60-vuotisjuhlia varten.

7. Toiminta

7.1. Menneet tapahtumat

• 14.11. VUJUT

Tasan 100 osallistujaa

• 14.11 VUJUJATKOT

Osallistujia yhteensä 203, jatkot luonnollisesti yhdessä Median kanssa.

• 15.11. Sillis

-60 osallistujaa

• 19.11. Lätkä xq

109 lippua jaettu, 50 KTTO:sta, muut muualta. Oli kivaa, Komu ja Vili voittivat hodarin ja oluen. Vaihtareilla pieniä ongelmia suomalaisen katsomokulttuurin kanssa. Tapparafanit ovat ärsyttäviä yleensäkin ja etenkin kun Tappara voitti.

• 23.11. Hallituskähmintä

-30 paikalla, joista 29 KTTO:laista ja yksi vieraan ainejärjestön agentti. Fukseja heikosti paikalla, harmi.

7.2. Tulevat tapahtumat

• 1.12. Jousiammunta xq

Antti O järjestää yhdssä Manan kanssa, 20 paikkaa, 15 ilmonnut tähän mennessä, joista 4 Manasta ja 11 KTTO:sta.

• 2.12. Vaalikokous

Facebook-eventtiä ei ole tehty, esityslista lähtenyt KTTO-listalle ajoissa. Aloitetaan kokous klo 17.

• 2.12. Pikkujoulut

Kaikkea ohjelmaa suunniteltu, joulupukin talouskatsausta toivottu

• 19.12 Jalluaatto

Kuppala varattu Jallunvalajille, ohjelma avoinna, eventti ja e-lomake tehtävä mahdollisimman nopeasti.

8. Posti

Ei postia, johtuu joko lakosta tai siitä ettei kukaan lähetä KTTO:lle postia.

9. Alumniasiat

Ei mitään.

10. Tiedotus ja web-asiat

Ei kurjuutta kummempaa.

11. Yrityssuhteet

Ei uutta. Pottonen kähminyt (mahdollista) seuraajaansa. MacKinseyn kanssa tehtävä yhteistyö jää ensi vuodelle.

12. Opintoasiat

Tiedekuntakokous mennyt, 23.11 lähteneet oppiaineiden nimiehdotukset uusille kandivaiheille. Oppiaineelta ei ole kuultu mitään, opintovastaavat yrittävät saada tiedon oppiaineelta, luultavasti jotain matikan ja tilaston laitoksen kanssa yhteistä. Hirveällä kiireellä saatava asioita valmiiksi ja mitään tietoa ei ole. Seuraavassa tiedekuntaneuvoston kokouksessa lyödään lukkoon kandiohjelmien sisällöt. Uusittavat hallopedvaalit joulukuun puolivälissä, sopuvaalien tulokset jäivät voimaan. Sähköpostilistalle laitettaisiin tietoa, jos jotain varmaa saataisiin, huhuja ei voi eikä viitsi lähettää eteenpäin.

13. Urheilu

• Säbäpeli vielä auki, katotaan saadaanko järjestymään. Luultavasti keväällä.

• Kyykkä!!! 13.2 Tampereella. Komu ei tiedä pääseekö lähtemään, Juho ei jaksa järkätä, nakitetaan Alecille. Tehdään eventti nyt, ilmoitetaan joukkueet oletetun osallistujamäärän mukaan.

14.Kulttuuri

Konsertti mietinnässä mutta ei aikaa enää tänä vuonna.

15. Tuutorointi

Palautelomake ollut auki, palaute ollut eri tasoista.

16. Toimikunnat

• Vuosijuhlat

Pitopalvelusta jäi negatiivinen kuva, palautetta annettu. Kaikenlaista häppeninkiä ollut, niistä selvittiin enemmän tai vähemmän onnistuneesti ja vierailla ainakin taisi olla hauskaa. Loppusiivouksessa syntyi erimielisyyksiä, kun joillakin katosi siivousfiilikset. Muutamia käytöshäiriöitä, osalliset pahoitelleet tapahtumia. Toivotaan että hallituslaiset eivät räi käytäville siivouksen aikana. Hyvin meni kuitenkin, hyvä Nea! Sillis meni hyvin, mitään peruuttamatonta vahinkoa ei kuitenkaan tapahtunut.

17. Kapitaali

Kapin jutut hyvällä mallilla, tähän numeroon hankitaan oikolukuapua päätoimittajalle, ettei Twitterissä ihmiset kommentoi kirjoitusvirheitä. Tavoite että lehti ulkona joulukuun aikana. Uusille fukseille opetetaan myös taittamista.

18. Muut esille tulevat asiat

• Hallitusappro

Pidetään joku viikonloppu. Tehdään Doodle ja sovitaan päivästä.

• Jalluaattoa ehdotettu 19.12.

Jalluaatto pidetään 19.12. Järkkäily Facebookin kautta.

• Pikkujoulut – Sari haluis tulla tekemään empiiristä tutkimusta

Sarille annettiin lupa tulla tekemään empiiristä tutkimusta kohdassa 5

19. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

Pyritään kokoustamaan pikkujoulujen ja jalluaaton välissä.

20. Kokouksen päätös

Puheenjohtaja päätti kokouksen 20:05.