Hallituksen kokous 9.11.2015

Hallituksen kokous 11/2015, esityslista

Aika: Maanantai 09.11. klo: 19.00

Paikka: Kuppala

Paikalla: Joona Widgrén, Sini Liukkonen, Ville Pottonen, Juho Heinisuo, Nea Hänninen, Maaria Koski, Ville Markkanen, Antti Orlimo, Sara Näätänen, Nea Tiililä, Tuomas Markkula, Vili Vanhala, Veikko Walta

Poissa: Antti Komu, Alec Hölttä, Iida Piippo, Mattias Lagerspetz, Jyri Yli-Villamo, Pyry Lehtonen, Lauri Jauhiainen, Adam Saada,

1. Kokouksen avaaminen

Puheenjohtaja avasi kokouksen 19:03

2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi

3. Esityslistan hyväksyminen

Hyväksyttiin esityslista, mutta muutettiin kohta 5: Fuksi kertoo pikkujouluista

4. Edellisen pöytäkirjan hyväksyminen

Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja

5. Fuksi kertoo pikkujouluista

Fuksit suunnitelleet aktiivisesti, kaikenlaista on heitetty, katsovat vujujen jälkeen tarkemmin mitä pitää hankkia. Suunnitelmia olemassa, toteutuvat asiat vielä avoin, riippuu fuksien (pikkujoulujen järjestämisessä mukana olevien) aktiivisuudesta, ideoista ja toteuttamishaluista. Budjetti sovitaan vujujen jälkeen, taloudenhoitaja ja pikkujoulujen järjestelyvastaava hoitavat homman.

6. Talous

-Vujubudjetti näyttää hyvältä, maksuja puuttuu yhä jonkin verran. Laskut vujujen osalta hyvin maksettu. Pitopalvelu maksamatta, bussifirmaa ei vielä mutta lasku ei ole vielä tullut. Myös Kapin painaminen maksettu.

7. Toiminta

7.1. Menneet tapahtumat

• 12.10. Roomalaiset

-Meni hyvin, paljon ihmisiä, turnajaiset oli hyvät. Ehdotettiin että samaa konseptia hyödynnettäisiin myös tulevaisuudessa. Meno jatkui loppuun asti. Kisaamassa n. 60, yhteensä 91, KTTO-laisia 40. Kaiuttimet Alina-salissa toimivat jotenkin huonosti, vaihtarit valtasivat musavastuun jossain vaiheessa iltaa.

• 14.10. Nordea xq

-24 osallistujaa, exqu mielenkiintoinen ja tarjoilut hyvät

• 28.10. Manifesto Politics

-Vierailupaikkana mielenkiintoinen, vaikka ei olekaan ensisijaisin työllistymisvaihtoehto. Exqulla 12 osallistujaa.

• 29. – 30.10. Risteily

-KTTO-edustus heikko, neljä toisen vuoden tieteenharjoittajaa. Ylipäätään risteilyllä yllättävän vähän porukkaa. Alec teki lähtemättömän vaikutuksen turkulaisiin.

• 3.11. VTV xq

-Vähän itseään toistava. 25 ilmoittautunutta ja kaikki tulivat paikalle.

• 4.11. Töitä ja kaljaa

-34 seuraamassa iltaa, onnistunut seminaari ja hyvä edustus työelämän puolelta. Panelistitkin viihtyivät.

• 6.11. Teatteri xq med VOO

-Ekonomistivastainen ja vasemmistopropagandainen esitys, 14 KTTO-laista provoisoitumassa hyvästä mutta hyvin poliittisesti värittyneestä esityksestä.

7.2. Tulevat tapahtumat

• 14.11. VUJUT

• 15.11. Sillis
  • 19.11. Lätkä xq

-Ilmo mennyt kiinni, 80-90 tulossa.

• 23.11. Hallituskähmintä

-@Kuppala, fukseille mainostettava tapahtumaa, eventtiin ilmoittautunut fukseja yllättävän vähän.

• 2.12. Vaalikokous

-Viimeistään ensi viikolla tulee eventti.

• 2.12. Pikkujoulut

-Eventti tulee vujujen jälkeen, fuksit suunnittelevat, KTTO:n tunnuksilla julkaistaan.

8. Posti

-Joulumenumainos joltain ravintolafirmalta ja muistutus laskusta joka on juuri maksettu.

9. Alumniasiat

-Alumnipäivä meni ihan kivasti. Kaivataan vuoden vikaan Kapiin alumnijutun tekijää.

10. Tiedotus ja web-asiat

-Kapin linkit päivitetty nettiin

11. Yrityssuhteet

-Adam teki Google Docsin KTTO:n mediakortissa, puhuttiin KTTO:n CV-tapahtumasta, joka voitaisiin järjestää joulukuun aikana jos saadaan aikaiseksi.

12. Opintoasiat

-Iso pyörä pyörii ja se ei pysähdy. Oppiaineen toiveina joko yhteinen kandivaihe matikan ja tilaston kanssa tai pysyminen omana kandivaiheessa, jälkimmäinen tarkoittaisi että taloustiede olisi pienin valtsikassa. Seuraavaan vaiheeseen asia ei vaikuta, mutta ensi vuonna ensimmäistä kertaa ensikertalaisten kiintiöt.

13. Urheilu

• LätkäXQ ilmo päättynyt

• Futsalia vielä 2 peliä ennen joulua

• Megazone jää keväälle

• Säbäpeli vielä auki, katotaan saadaanko järjestymään

14.Kulttuuri

VOO suunnittelee kokkailujuttua, menee ensi vuodelle.

Konserttia toivottiin. Kenraaliharjoitukset ovat aamulla ja aamuisin ei saada paljoa porukkaa.

15. Tuutorointi

Fukseille laitettu palautelomake, johon tullut tähän mennessä viisi vastausta. Opetuutortapaamista tähän mennessä tulleen palautteen mukaan kehitettävä.

16. Toimikunnat

• Vuosijuhlat

-Nakkien jako vujupäivälle.

-Hommat hallussa ja asiat suunniteltu

-Hallituslaiset paikalle ajoissa tekemään valmistelut

-Pitopalvelu tilattu vain 80:lle, eli konferensseilla tarvitaan hallituslaisten apua astioiden korjaamiseen pöydästä, pöytien kantoon jne.

-Aikataulut ja nakkilistat saatettava koko hallituksen tietoon.

17. Kapitaali

• Deadline 20.11, jolloin saataisiin ulos joulukuun alussa. Todennäköisesti venyy joulukuun puoliväliin.

18. Muut esille tulevat asiat

• Hallitusappro

-Vujujen jälkeen doodle

• Hengaillaan vujujen jälkeen kun tiedetään KTTO:n rahatilanne

-Päätetään vujujen jälkeen ennen pikkujouluja

• Kunniamerkit!

-Päätettävä tämän viikon aikana

• Tiistaina vuju-jatkokokous

-Jatkoista ei paljoa, pääsyliput hankittava. Silliksestä enemmän asiaa, kokous 10.11 Beauvoirissa.

• Askarrellaan vielä tänään

• Alinavaraus 1-kierros hoidossa

-Loppuviikosta selviää vuorot, ainakin Mediasitsit keväälle. Statussitsit Statuksen vuorolla.

19. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

Nopeasti vujujen jälkeen.