KTTO:n pikkujoulut goes Jonne Style 1.12.

Bileet Jonne sinunkin kannattaa tulla!

Sunnuntaina 1.12. on mahtava tilaisuus vaihtaa sunnuntaitärinät sunnuntaipärinään, kun KTTO juhlii pikkujoulujaan Alina-salissa. Teemana on Jonnet ja Jonnat, pue siis päällesi teini-iän kauheimmat vaatteesi ja aja viritetyllä mopolla juhlimaan Uudelle ylioppilastalolle!

Paikalle kannattaa saapua ajoissa, sillä klo 17:00 Alina-salissa järjestetään KTTO:n vuoden tärkein kokous, jossa valitaan hallitus tulevalle vuodelle. Heti kokouksen jälkeen ekonomistinalut regressoituvat ja pikkujoulut alkavat!

MITÄ? KTTO:n pikkujoulut
MISSÄ? Alina-salissa Uudella ylioppilastalolla
MILLOIN? 1.12. klo 19:00. Vaalikokous klo 17:00
MITÄ PÄÄLLE? Jonnepukeutuminen. Mikäli et tiedä mitä tarkoittaa, käy Kampin K-Supermarketin energiajuomahyllyllä
MITÄ MAKSAA? Ei mitään!

Tapahtuma Facebookissa: https://www.facebook.com/events/1432677000285709/?fref=ts

——————–

In English:

Welcome to KTTO Ry’s Little Christmas party!
Dress up like 14 years old teenager whose life mission is to drink as many energy drinks as possible. The party starts at 19:00. No entrancy fee!