Aleksandrian ryhmätyötilojen varausjärjestelmä on vaihtunut

This post is also available in: englanti

Oppimiskeskus Aleksandrian opiskelijoiden käyttöön tarkoitettujen ryhmätyötilojen varaukset ovat siirtyneet varaus.it.helsinki.fi-järjestelmästä Office 365:een 1.1.2016 alkaen. Vanha varaus.it.helsinki.fi poistuu käytöstä tammikuussa 2016.

Varaukset Office 365:ssa tehdään kalenterin kautta, jossa opiskelijoille annetaan oikeudet tehdä ryhmätyötilojen varauksia.

Vuodelle 2016 varaus.it.helsinki.fi:n kautta jo tehtyjä varauksia ei siirretä automaattisesti Office 365:een. Tietotekniikkakeskus ottaa tarvittaessa yhteyttä niihin, jotka ovat jo näitä varauksia tehneet.

2 Replies to “Aleksandrian ryhmätyötilojen varausjärjestelmä on vaihtunut”

1. Eli vanhaan järjestelmään tehdyt varaukset on poistettu, ilmoittamatta siitä mitenkään varauksen tehneelle?! Ei kai se nyt ihan noin voi mennä?

1. Tietotekniikkakeskus ottaa tarvittaessa yhteyttä niihin, jotka ovat varauksia tehneet vanhaan järjestelmään. Jos varaus on poistettu ilman että varauksen tehneeseen on oltu yhteydessä, kannattaa ottaa yhteyttä Helpdeskiin

Comments are closed.