Biblioclub – 60 000 venäläistä e-kirjaa vuodeksi

This post is also available in: englanti

Helsingin yliopiston tutkijat, opettajat ja opiskelijat pääsevät käyttämään venäläisen e-kirjapalvelun Biblioclub – University Library Online 60 000 e-kirjaa vuoden ajan. E-kirjakokoelma käsittää venäläisten kustantajien tieteellistä kirjallisuutta ja oppikirjoja humanistisilta ja yhteiskuntatieteellisiltä aloilta sekä luonnontieteistä. Suuri kokoelma sisältää nykyaikaista tutkimuskirjallisuutta sekä vanhempaa digitoitua kirjallisuutta. Tutustu itänaapurin tuottamaan tutkimukseen politiikan tutkimuksessa, kielen ja kirjallisuuden tutkimuksessa, historiassa ja matematiikassa sekä kulttuurin ja taiteiden tutkimuksessa!

Kokoelmassa on lisäksi tietosanakirjoja, äänikirjoja ja opetusmateriaaleja.

Palvelussa voit hakea e-kirjoja joko sanahaulla (advanced search) tai etusivun Sections-valikosta selaamalla. Voit lukea kirjan online-versiota tai ladata sen PDF-version. Osassa kirjoista lataaminen on rajoitettu 10 % / päivä.

Pääsy e-kirjoihin on avoinna 30.11.2017 saakka, jonka jälkeen 200 käytetyintä nimekettä valitaan Helsingin yliopiston kirjaston e-kirjakokoelmaan pysyvästi. Biblioclub on hankittu Helsingin yliopiston humanistisen tiedekunnan tuella.

Biblioclub – University Library Online

Käyttöaika: 1.12.2016–30.11.2017