Pop up -infotilaisuus Kumpulan kampuskirjaston muutoksista ke 25.4. klo 13-15

This post is also available in: englanti

Kirjasto muuttuu Kumpulassa – niin tiloiltaan kuin toiminnoiltaan.

Tule Physicumin aulaan kuulemaan ja kysymään yksityiskohdista

Helsingin yliopiston kirjasto järjestää yhdessä yliopiston opiskelijapalvelujen kanssa pop-up-infotilaisuuden opiskelijoille ja muille asiasta kiinnostuneille. Tule kyselemään yksityiskohdista ja antamaan vielä viime hetken ideoita.

• Keskiviikkona 25.4. klo 13-15 pop up -infotiski Physicumin aulassa (Kumpulan kampus, Gustaf Hällströminkatu 2A)
  • Tapahtumasivu Facebookissa

Mistä on kysymys?

Kumpulan kampuskirjaston ensimmäinen kerros avautuu syyslukukauden alussa suht entisellään. Muutamia tilajärjestelyjä kuitenkin tapahtuu, kun tenttiakvaario siirtyy pois kirjaston tiloista Chemicumiin, ja ryhmätyötiloja siirretään paikasta toiseen. Myös kirjaston lainaus ja palautus uudistuvat.

Toinen kerros avautuu remontin jäljiltä myöhemmin syksyllä. Sinne tulee tutkijoiden työtiloja, varattavia neuvontatiloja sekä opiskelutilaa. Uudistuneista tiloista tavoitat jatkossa myös opiskelijapalveluita.

Lue lisää blogista Kumpulan kampuskirjasto uudistuu